Gå til innhold

Kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var det min tur, for første gang i mitt liv!

Over flere mnd. har jeg hatt kontakt med en mann som fra starten av var åpen om at han ikke ønsket å gå inn i noe forhold. Jeg hadde ikke følelser for han og vi har møttes fra tid til annen. Nå den siste tiden har jeg fra gang til gang kjent at det har utviklet seg litt følelsesmessig, og vi tok samtalen om vi skulle satse på å bli et par eller ikke. Med tanke på at han var så åpen fra starten av, har jeg den senere tid fått inntrykk av at han var på tur til å "snu". Derimot tok følelsene mine litt overhånd og jeg krevde et svar. Som forventet var han ikke klar for noe mer. 

Nå sitter jeg her da og er så trist. Fra å ha hatt en person jeg kunne ha delt ting med, er det nå så og si dødt. Jeg er generelt inne i en litt vanskelig periode (på andre plan), så føler det er så mye tanker og følelser at jeg vet ikke helt hva som skjer med meg. Til tross for at det var forventet, hadde jeg jo et lite håp med tanke på at han for ikke lenge siden snakket om at han gjerne kunne betegne med som en partner. 

Føler jeg har ødelagt alt :(

Hvordan håndtere dette?
Har ikke venner eller familie å snakke med, føler meg så alene. Det var så mye bra med denne fyren, har aldri møtt maken tidligere... Og jeg har møtt MANGE! :( Liker ikke dette! skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake! 

Anonymkode: 26735...f23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du føler på nå, skyldes jo dine forventninger, og at de ikke blir møtt. Ikke egentlig "kjærlighetssorg", for du har jo ikke elsket ham.

Jeg vet det er hardt likevel! Prøv å komme deg ut på datingen igjen...

Anonymkode: d0fd4...3ea

Skrevet

Jeg skjønner. Du ble såret over å ha blitt avvist på en måte. Trekk deg tilbake og la han ta neste steg, om du vil fortsette å ha kontakt. Hvis han er partner- materiale, så vil han snu i rette tid. 

Hva er han så ute etter? 

Anonymkode: b8dd8...31f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...