Gå til innhold

Ramlet inn på egon igår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på Egon i ulike byer, veldig ulike opplevelser.

Noen steder har maten vært veldig god, andre steder absolutt ikke noe å skryte av. Dessertene mener jeg de må gjøre noe med, de imponerer på ingen måte.

Veldig ulik service på de ulike Egon-restaurantene, noen steder helt håpløst, slik at vi har klaget, andre steder veldig bra.

Anonymkode: 4ac63...4ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg reagerer mest med på egon er at de spør jo alltid om vi er fornøyd med maten,men hvis du påpeker at det var noe galt med retten så får du bare til svar "det var synd å høre". Hvorfor spørre om hvordan maten er hvis de uansett ikke har tenkt å gjøre noe med at kunden ikke var fornøyd med maten?? 

Anonymkode: 342cd...860

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert fordi du aldri har vært på noen av dem.

Anonymkode: 14909...66e

Lille venn da...ikke så spydig. 

Anonymkode: b39ca...35e

Skrevet

Jeg har både gode og dårlige erfaringer med Egon. Bestilte mat derfra til en gebursdag. ( Hadde ikke spist der før , så ante ikke hvordan maten var.) Det vi fikk var mildest talt fælt. I tillegg til ikke god mat, fikk vi feil retter og en rett manglet helt. Vi klagde. Og de var faktisk enig. De begrunnet det med en usedvanlig travel dag. Så vi fikk komme en dag og spise akkurat det vi ville . Fikk da god mat og topp service. Har vært der et par ganger siden og fått ok mat, men dyrt. Barna elsker stedet.

Anonymkode: 31b45...924

Skrevet

Egon har grei mat, men ikke til den prisen. Maten er ganske smakløs og uinspirert. De ansatte (som jeg har truffet på) fremstår småsure og lite engasjerte. Det er en helt ok familierestaurant, da.

Anonymkode: fe200...24b

Skrevet

Maten er ok den, i alle fall lunsjmenyen. Problemet er prisen. Fryktelig dyrt der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...