Gå til innhold

Euro Disney


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal dit en dag i sommer med fire barn/ungdommer (10-17 år). Hvilken type billetter er lurest å kjøpe? En eller to parker? Tenker at de eldste kanskje har like mye glede av den andre parken som hovedparken, men vi har jo bare én dag, så ...? Tips?

Anonymkode: a7dbc...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, litt vanskelig når dere har bare en dag, for parkene er enorme...

Det er veldig dyrt å komme inn, og jeg tror nok som deg at de eldste (særlig om de er gutter) vil ha like stor om ikke større glede av den andre parken.

I juli er det lange lange køer på de karusellene som er i hovedparken, og selv om det er gøy for alle å ha sett slottene, effektene, paraden osv så er det nok mer som er gøy for de eldste i den andre parken. Mine tok to karuseller, men da gadd de virkelig ikke stå lenger i de køene, og vi var der i juni... De yngste var mer enn lykkelig over å se alt sammen, men de eldste har kanskje ikke samme glede av det.

Hva sier de selv da, det ligger jo biler av alle attraksjonene på nett.

Anonymkode: 87707...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på det nå, og om dere virkelig har bare en dag ville jeg betalt alle inn i hovedparken. Det er en opplevelse å se alt sammen, og det er umulig å komme gjennom hele hovedparken på en dag så to parker på en dag er ihvertfall umulig. 

Husk å bestille bord om dere ønsker å spise et annet sted enn det hurtigmatstedet (ligner på McDonalds og det er laang kø der også). Men det er mange fine spisesteder der inne som dere ikke får bord på om dere ikke har bestilt på forhånd.

Anonymkode: 87707...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og svar. Vi kan bare en dag, sånn et det bare. Og vi etterlater selvfølgelig ikke 17-åringen alene i Paris fordi han er litt i eldste laget. Jeg regner med det blir en opplevelse uansett alder. Da tror jeg vi går for bare hovedparken. Og takk for tips om å bestille bord, det hadde jeg aldri kommet på selv.

HI

Anonymkode: a7dbc...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips og svar. Vi kan bare en dag, sånn et det bare. Og vi etterlater selvfølgelig ikke 17-åringen alene i Paris fordi han er litt i eldste laget. Jeg regner med det blir en opplevelse uansett alder. Da tror jeg vi går for bare hovedparken. Og takk for tips om å bestille bord, det hadde jeg aldri kommet på selv.

HI

Anonymkode: a7dbc...f11

Ikke noe problem å ta med en 17-åring altså. Eldste vår var 16 da vi var der i fjor og selv om han som gutt var litt stor synes han det var gøy å ha sett alt sammen og ha vært der. Han handlet også ganske mye, de har mange tøffe t-skjorter o.l. der med litt "kule" disneyfigurer som den gretne dvergen i Snehvit, den onde onkelen i Løvenes konge og ikke minst Star Wars.

Det er gøy å ha det med seg og ha vært der, selv som gutt langt oppi tenårene ;)

 

Anonymkode: 87707...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en anbefaling til beste tid på året å reise dit? Bør være litt varme i lufta

Anonymkode: 96131...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt hovedparken for 1 dag. Utrolig mye å se på og lange køer på karusellene! Husk å ta fast track billett på de kuleste karusellene! Vi har vært der sommer, høst og vinter, elsker Disney🥰 Velger alltid 3 dager for å rekke begge parkene. PS det heter ikke Euro Disney lenger, men Disneyland Paris😉

Anonymkode: cfb44...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurodisney er grusom og forferdelig. Et kavete, overbefolket, gjennomkommersielt, kjipt plastik-helvete der ALT handler om å tyne penger ut av gjestene for hver minste ting.

Jeg hadde virkelig, virkelig MYE heller valgt å dra til Asterix-parken. Det er det kjempegøy, masse bra attraksjoner og mye mer behagelig for alle, både de store og de små.

Anonymkode: 79034...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/16/2019 at 3:30 PM, Anonym bruker said:

Eurodisney er grusom og forferdelig. Et kavete, overbefolket, gjennomkommersielt, kjipt plastik-helvete der ALT handler om å tyne penger ut av gjestene for hver minste ting.

Jeg hadde virkelig, virkelig MYE heller valgt å dra til Asterix-parken. Det er det kjempegøy, masse bra attraksjoner og mye mer behagelig for alle, både de store og de små.

Anonymkode: 79034...d65

uenig her... enig med at det er dyrt da,men barna her på 3,6 og 13 trives mye bedre på eurodisney enn asterrix parken :)

Anonymkode: 2ad95...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at dere vil ha glede av billetter til begge parkene. Er dere tidlig ute, rekker dere å skumme over det meste. Kjøpte billetter på nett for noen år siden og mener jeg sparte 25% på det. Vet ikke om det er slik nå. Hadde ikke vært redd for å la unger fra 13-14 år gå uten voksenfølge i parken. Slik kan de få tatt det som interesserer dem mest, ved hjelp av "fastpass". Trygt og fint inne i parken og nok av steder dere kan avtale møte innimellom.

I fjor kjøpte jeg billett til hovedparken for meg og mann og 12 åringen fikk i begge. Så byttet vi unge med reisefølge. De tok med seg vår på all slags utfordrende moro og vi tok med 2 åringen deres på det som passet henne (og oss best)

Mener vi betalte 2400 for tre billetter, hvorav en til begge parkene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 11.44, Anonym bruker skrev:

de er for store sier jeg, spesielt barnet på 17

Anonymkode: 2ad95...daa

Gå å legg deg, BW! 

Anonymkode: c22a0...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.4.2019 den 11.44, Anonym bruker skrev:

de er for store sier jeg, spesielt barnet på 17

Anonymkode: 2ad95...daa

Det er ingen som bryr seg om hva du sier. Gå og let etter store bokstaver

Anonymkode: 6d26d...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Anonym bruker said:

Gå å legg deg, BW! 

Anonymkode: c22a0...215

barnslig kjerring

Anonymkode: 2ad95...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...