Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisør for å ta foliestriper, hvite striper. Jeg forklarte godt hva jeg ville ha. Hun ville ta hettestriper på meg, men jeg sa at da blir det mer fargeeffekt enn striper. Hun tok foliestriper i hele håret mitt. Jeg har tynt hår, og jeg har alltid betalt ikke mer enn 1200kr med klipp. Etter striper tok hun noe greie i håret mitt ved vasken, for å få stripene enda mer kalde, selv om jeg i starten sa at jeg ikke ville ha noe sånt. Jeg vet hvorfor frisører gjør det, fordi stripene er blitt gule, så for å dekke over. Når hun tørket håret mitt sa jeg at hun ikke måtte glatte det, bare litt. Men allikevel delte hun håret mitt og rettet det ut. Når jeg kom til kassa, så ble det 1800kr?!? for bare striper?!? Jeg fikk sjokk. 

Jeg er ikke fornøyd, stripene er gule og ikke nok striper. 😰

Hva gjør jeg nå?? Jeg føler meg sinna. fordi alt det jeg sa at hun ikke skulle gjøre gjorde hun.

Anonymkode: 57bad...9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sa til og med at salongen deres er en av de billigste, men allikevel betalte jeg 1800kr? Hadde jeg vært på Adam og Eva eller noe sånt, så hadde jeg skjønt det. 

Og pga det dritten hun tok på meg ved vasken, så kan jeg ikke gjøre noe hjemme selv for å få de hvitere, hun sa at det holder seg i håret. 😡😤

Anonymkode: 57bad...9e3

Skrevet

Du roer deg kraftig ned og går tilbake og forteller at du ikke er fornøyd. 

Anonymkode: e527a...c97

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er helt greit og ikke være fornøjd så gå tilbake. Men angående pris så er jeg lei av og høre at vi er overpriset. Vi har 4 års utdannelse, som snekkere og elektriker. Trur de tar litt mer betalt. Vi har husleie og dekke, blant annat. Fargen vi bruker + tid. Ca 1000 kr i timmen. Jeg må ta ca 2500 for strip og klipp hvis det tar 2,5 time. Det er ikke sån at de pengerne går til bare MEG. Da hadde vi vært rike. 

Anonymkode: faf68...cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...