Gå til innhold

Ferie med 3åring??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig blitt alene, og gruer meg litt for sommerferien. Vet ikke hva jeg skal ta meg til. Alt av venner og familie har allerede planene klare, så alternativet blir evt å reise på en ferie bare meg og sønnen min på 3 år. Noen tips til hva som kunne vært kjekt å finne på?

Anonymkode: 95b32...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En treåring synes det er gøy å ta toget et sted og spise is. 

Hvor i landet bor du og hva er budsjettet ditt?

Anonymkode: be014...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vesentlig at du opplyser om hvor du bor og hva budsjettet ditt er på...

Anonymkode: a0bc2...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt å feriere hjemme dette året om jeg var deg.

Ta dagene som de kommer. Strandliv, skogsturer,fjellturer, grilling i fjæra.såpebobler, plukke blomster, vannlek i hagen, mye is, ipadtid( ;) ) , samle stener og lage stentroll, picnik i nabohagen, kanskje overnatte i telt i nærmiljøet... listen er lang, og for en liten kropp på 3 år er dette like moro som å reise på tur til all verdens parker. 

Han er så ung enda at det blir mer en nok av tid til det senere...hadde jeg tenkt. ;)

Senk skuldrene og ha en god ferie. :)

Anonymkode: 5d587...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristiansand dyrepark

lilleputt hammer

danmark ( legoland eller andre steder)

camping ferie på dafdø

sydenferie

Anonymkode: 1aab1...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

kristiansand dyrepark

lilleputt hammer

danmark ( legoland eller andre steder)

camping ferie på dafdø

sydenferie

Anonymkode: 1aab1...ae8

Når jeg ser det du skriver så lurer jeg på hvorfor du ikke skriver syden ferie også. 

Anonymkode: be014...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde valgt å feriere hjemme dette året om jeg var deg.

Ta dagene som de kommer. Strandliv, skogsturer,fjellturer, grilling i fjæra.såpebobler, plukke blomster, vannlek i hagen, mye is, ipadtid( ;) ) , samle stener og lage stentroll, picnik i nabohagen, kanskje overnatte i telt i nærmiljøet... listen er lang, og for en liten kropp på 3 år er dette like moro som å reise på tur til all verdens parker. 

Han er så ung enda at det blir mer en nok av tid til det senere...hadde jeg tenkt. ;)

Senk skuldrene og ha en god ferie. :)

Anonymkode: 5d587...765

Helt enig i dette! Vår fireåring synes det er givende å besøke en ny lekeplass han ikke har vært på før - han må ikke dra på langtur for å ha det fint. Bonus med hjemmeferie for vår del er at mesteparten av rutiner ifm soving og sånn kan opprettholdes og gjør at man får fri på kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Når jeg ser det du skriver så lurer jeg på hvorfor du ikke skriver syden ferie også. 

Anonymkode: be014...fb0

voks opp. du er frekk og barnslig, har dysleksi

Anonymkode: 1aab1...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjøre hva som helst?

jeg har reist alene til syden med sønnen min 2 ganger, da han var 4 og 6 år. I år vurderer jeg en tur alene med jenta på 3 år. Det er kjempe koselig! Vi har selvsagt 3 uker sammen hele familien også hver sommer. 

Ellers gjør jeg alt mulig med barna hver for seg alene. Har planer om å ta de med hver for seg til Oslo en overnatting i sommer og kose oss bla.

 

Anonymkode: 642a8...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...