Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Jeg trykte på ‘send’ nettopp og kjenner at nå begynner det å bli alvor 😀 jeg har søkt på grunnskolelærer, lang utdanning, men gleder meg til å tilbringe resten av mitt yrkesaktive liv som lærer 😍 Flere som har søkt her inne? Og hvor gamle er dere?😃 jeg er 34, så det er nå eller aldri 🤪 Anonymkode: 31bf4...8bf
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg trykte på ‘send’ nettopp og kjenner at nå begynner det å bli alvor 😀 jeg har søkt på grunnskolelærer, lang utdanning, men gleder meg til å tilbringe resten av mitt yrkesaktive liv som lærer 😍 Flere som har søkt her inne? Og hvor gamle er dere?😃 jeg er 34, så det er nå eller aldri 🤪 Anonymkode: 31bf4...8bf Så bra at du følger drømmen😁 jeg har søkt sosionom og barnevern 😊 Anonymkode: 235ef...7b4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 Ja... søkt bachelor i sosialt arbeid. I en alder av 40 💪🏻 Anonymkode: c1f28...bc0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Ja, har også søkt. Men vet jeg må forbedre en av karakterene mine for å komme inn, men sendte den avgårde alikevel. Får heller ta opp det faget dette året, og søke igjen neste år. Er forresten 36 år 😅 Anonymkode: 3a57f...9d3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, har også søkt. Men vet jeg må forbedre en av karakterene mine for å komme inn, men sendte den avgårde alikevel. Får heller ta opp det faget dette året, og søke igjen neste år. Er forresten 36 år 😅 Anonymkode: 3a57f...9d3 Teit som men spør likevel: hvordan forbedrer du karakter? Hvor gjøres dette? Jeg kunne tenke meg å studere igjen men har for dårlige karakterer til å komme inn på ønskestudiet mitt. Anonymkode: 11658...ddc
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja... søkt bachelor i sosialt arbeid. I en alder av 40 💪🏻 Anonymkode: c1f28...bc0 Hvor har du søkt? 😊 Anonymkode: 235ef...7b4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor har du søkt? 😊 Anonymkode: 235ef...7b4 Bergen Anonymkode: c1f28...bc0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg trykte på ‘send’ nettopp og kjenner at nå begynner det å bli alvor 😀 jeg har søkt på grunnskolelærer, lang utdanning, men gleder meg til å tilbringe resten av mitt yrkesaktive liv som lærer 😍 Flere som har søkt her inne? Og hvor gamle er dere?😃 jeg er 34, så det er nå eller aldri 🤪 Anonymkode: 31bf4...8bf Jada, søkte videreutdanning i hår jeg også! På Nord Universitet. Og jeg er 48...! Anonymkode: 2ec9e...1e8
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jada, søkte videreutdanning i hår jeg også! På Nord Universitet. Og jeg er 48...! Anonymkode: 2ec9e...1e8 * i går Anonymkode: 2ec9e...1e8
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #11 Skrevet 16. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Teit som men spør likevel: hvordan forbedrer du karakter? Hvor gjøres dette? Jeg kunne tenke meg å studere igjen men har for dårlige karakterer til å komme inn på ønskestudiet mitt. Anonymkode: 11658...ddc Du melder deg opp som privatist i ønsket fag. Og leser som bare fy! Anonymkode: 2ec9e...1e8
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #12 Skrevet 16. april 2019 Kjekt å høre vi er flere voksne damer som skal bli studenter😃 jeg har også sosionom på søknaden, men det skal noe til for at jeg endrer rekkefølgen 🙈 virker som en grei jobb, men er ikke det vanskelig å få seg jobb? Virker som mange må videreutdanne seg innen rus 😊 HI Anonymkode: 31bf4...8bf
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #13 Skrevet 16. april 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kjekt å høre vi er flere voksne damer som skal bli studenter😃 jeg har også sosionom på søknaden, men det skal noe til for at jeg endrer rekkefølgen 🙈 virker som en grei jobb, men er ikke det vanskelig å få seg jobb? Virker som mange må videreutdanne seg innen rus 😊 HI Anonymkode: 31bf4...8bf Jeg er ferdig utdannet sosionom om noen få uker (Hurra), og som sosionom kan du jobbe «overalt». 😊 Barnevern, fengsel, psykiatri, rus-området, kommunalt osv osv Anonymkode: a2c54...1a8
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. april 2019 #14 Skrevet 16. april 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjekt å høre vi er flere voksne damer som skal bli studenter😃😊 HI Anonymkode: 31bf4...8bf Har studert flere ganger i mitt liv og hver gang har det vært en stor andel av studentene som var voksne. Første gang trodde jeg at jeg var den eneste over 19. Lykke til med studier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå