Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Er det noen som vet? Anonymkode: a970f...be9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Ja. EU-kontroll er en kontroll for å sikre at bilen er i forsvarlig stand. Virker ikke håndbrekket, er den ikke i forsvarlig stand. Anonymkode: 5cadd...293
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja. EU-kontroll er en kontroll for å sikre at bilen er i forsvarlig stand. Virker ikke håndbrekket, er den ikke i forsvarlig stand. Anonymkode: 5cadd...293 Det var det jeg trodde. Bilen min var på EU-kontroll for litt siden, og da fant de noen feil som måtte fikses, (ingenting galt med håndbrekket) b.l.a bremser. Den var på verksted i dag og det ble gjort EU-etterkontroll, og nå virker ikke håndbrekket som det skal. Hi Anonymkode: a970f...be9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det var det jeg trodde. Bilen min var på EU-kontroll for litt siden, og da fant de noen feil som måtte fikses, (ingenting galt med håndbrekket) b.l.a bremser. Den var på verksted i dag og det ble gjort EU-etterkontroll, og nå virker ikke håndbrekket som det skal. Hi Anonymkode: a970f...be9 Så du mener at verkstedet ditt har ødelagt håndbrekket ditt med vilje? Anonymkode: 5dc50...340
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 På en etterkontroll kontrollerer de bare feilene som ble påpekt ved første kontroll, de ser ikke etter nye ting. Anonymkode: a1c7d...80e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du mener at verkstedet ditt har ødelagt håndbrekket ditt med vilje? Anonymkode: 5dc50...340 Selvfølgelig mener jeg ikke det.. Men noe har skjedd, for den var i orden når jeg satte den på verksted. Ting kan skje uten at det gjøres med vilje Anonymkode: a970f...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå