Gå til innhold

Blir håndbrekket sjekket under EU-kontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet?

Anonymkode: a970f...be9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. EU-kontroll er en kontroll for å sikre at bilen er i forsvarlig stand. Virker ikke håndbrekket, er den ikke i forsvarlig stand.

Anonymkode: 5cadd...293

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja. EU-kontroll er en kontroll for å sikre at bilen er i forsvarlig stand. Virker ikke håndbrekket, er den ikke i forsvarlig stand.

Anonymkode: 5cadd...293

Det var det jeg trodde. Bilen min var på EU-kontroll for litt siden, og da fant de noen feil som måtte fikses, (ingenting galt med håndbrekket) b.l.a bremser. Den var på verksted i dag og det ble gjort EU-etterkontroll, og nå virker ikke håndbrekket som det skal.

Hi

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var det jeg trodde. Bilen min var på EU-kontroll for litt siden, og da fant de noen feil som måtte fikses, (ingenting galt med håndbrekket) b.l.a bremser. Den var på verksted i dag og det ble gjort EU-etterkontroll, og nå virker ikke håndbrekket som det skal.

Hi

Så du mener at verkstedet ditt har ødelagt håndbrekket ditt med vilje? 

Anonymkode: 5dc50...340

Skrevet

På en etterkontroll kontrollerer de bare feilene som ble påpekt ved første kontroll, de ser ikke etter nye ting.

Anonymkode: a1c7d...80e

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du mener at verkstedet ditt har ødelagt håndbrekket ditt med vilje? 

Anonymkode: 5dc50...340

Selvfølgelig mener jeg ikke det.. Men noe har skjedd, for den var i orden når jeg satte den på verksted. Ting kan skje uten at det gjøres med vilje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...