Gå til innhold

Oslo ferie med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 barn på 9, 8 og 5 år. Han på 8 har ADHD og er travel og er mye i tottene på lillebror. Ho på 9 er rolig. Usikker på om Oslo ferie er så lurt eller om vi bør vente litt til de ikke er så travle og forhåpentligvis hører litt mer etter på beskjeder. Det er en stor by og de kan ikke plutselig stikke av 🙈

Anonymkode: d988e...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes jeg høres stressende ut.

Eller - er dere én eller to foreldre med? 

Det er veldig lett å stikke seg bort i byen, mye som kan sperre synsfeltet ditt, sånn at du mister oversikten. 

Jeg har bodd i Oslo siden lenge før ungene ble født, og vært tusen ganger i sentrum med dem, men jeg husker veldig godt stresset med å passe på dem da de var små (f.eks 3 og 5), tviholde dem i hånda så de ikke plutselig går av sted for å utforske et eller annet. Og alltid er det noen som skal på do når det passer dårligst...

Men hvis man er to voksne, er det selvsagt enklere. 

Skrevet
57 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Dette synes jeg høres stressende ut.

Eller - er dere én eller to foreldre med? 

Det er veldig lett å stikke seg bort i byen, mye som kan sperre synsfeltet ditt, sånn at du mister oversikten. 

Jeg har bodd i Oslo siden lenge før ungene ble født, og vært tusen ganger i sentrum med dem, men jeg husker veldig godt stresset med å passe på dem da de var små (f.eks 3 og 5), tviholde dem i hånda så de ikke plutselig går av sted for å utforske et eller annet. Og alltid er det noen som skal på do når det passer dårligst...

Men hvis man er to voksne, er det selvsagt enklere. 

Vi er to voksne. Har vel landa på at det blir for travelt i år, men lurer på om det er rett avgjørelse.

Skrevet

Tror det er andre ting som vil være langt kjekkere! Hva med en roligere campingferie ved Hunderfossen? Med besøk på gården der osv? Hunderfossen er veldig fint for mindre barn. Evnt veimuseet, Lilleputthammer, OL anlegget, badeland..

Anonymkode: 3a249...e28

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror det er andre ting som vil være langt kjekkere! Hva med en roligere campingferie ved Hunderfossen? Med besøk på gården der osv? Hunderfossen er veldig fint for mindre barn. Evnt veimuseet, Lilleputthammer, OL anlegget, badeland..

Anonymkode: 3a249...e28

Takk for tips 👍 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...