Gå til innhold

Hvordan be han hjem til


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Meg? 

Da han virker interessert, men ikke mer enn det. 

Har spurt han for 1,5 år siden om å spise sammen men vi kom aldri så langt. 

Har lyst å lage mat med han, chille og snakke... Hvordan formulerer jeg/ spør han om han vil komme til meg?? 

Gutter, når bør vi jenter ta et hint om han liker oss?? Hilsen HI

Anonymkode: 3bff4...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man har invitert for et og et halvt år siden, men det fortsatt ikke er gjennomført, da kan man nok anta at han ikke er veldig interessert.

Anonymkode: a3663...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke interessert. Hadde han vært interessert, så hadde han gjort noe med det. 

 

Move on

Anonymkode: 91c73...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når man har invitert for et og et halvt år siden, men det fortsatt ikke er gjennomført, da kan man nok anta at han ikke er veldig interessert.

Anonymkode: a3663...22b

Nja, det finst mannfolk som er så usikre at dei må ha eit direkte spørsmål td:" vil du kome å ete pizza med meg fredag klokka 20?" då får du enten ja eller nei. Somme (meg sjølv inkludert, sjølv om eg  er dame), trur slike "kom  og et pizza ein dag" invitasjonar er fordi ein eigentleg ikkje vil invitere, men vil vere hyggelege like vel. Avtal tid og stad. Så får du sjå. Det kan jo vere at han ikkje vil, men då er det vel på tide å finne ut av det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Syngensang skrev:

Nja, det finst mannfolk som er så usikre at dei må ha eit direkte spørsmål td:" vil du kome å ete pizza med meg fredag klokka 20?" då får du enten ja eller nei. Somme (meg sjølv inkludert, sjølv om eg  er dame), trur slike "kom  og et pizza ein dag" invitasjonar er fordi ein eigentleg ikkje vil invitere, men vil vere hyggelege like vel. Avtal tid og stad. Så får du sjå. Det kan jo vere at han ikkje vil, men då er det vel på tide å finne ut av det? 

Dette! 

Det enkle er ofte det beste!

Anonymkode: d6f4c...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! Dere som sier han IKKE er interessert, han og jeg står likt mellom det at vi liker hverandre men det blir ikke mer med det. Vi møttes for 2 uker siden også og vi har snakket om å spise sammen og lage mat, var bare jeg som trengte litt tips om hvordan jeg kunne formulere da jeg har rt singel leeeeeeeeeeeeeeenge👌😂 ønsker det selv! 

Han beklaget seg for å ikke kunne møte meg nå da han er på vei inn i et forhold✌️

Men ikke døm eller legg ut dumme konklusjoner om det, det er jeg som kjenner han best ✌️ var kun ute etter noe veldig simpelt.... Takk til dere som gjorde det superenkelt🙌 Digger det🌞

Hilsen HI

Anonymkode: 3bff4...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk dere! Dere som sier han IKKE er interessert, han og jeg står likt mellom det at vi liker hverandre men det blir ikke mer med det. Vi møttes for 2 uker siden også og vi har snakket om å spise sammen og lage mat, var bare jeg som trengte litt tips om hvordan jeg kunne formulere da jeg har rt singel leeeeeeeeeeeeeeenge👌😂 ønsker det selv! 

Han beklaget seg for å ikke kunne møte meg nå da han er på vei inn i et forhold✌️

Men ikke døm eller legg ut dumme konklusjoner om det, det er jeg som kjenner han best ✌️ var kun ute etter noe veldig simpelt.... Takk til dere som gjorde det superenkelt🙌 Digger det🌞

Hilsen HI

Anonymkode: 3bff4...2b9

Han er på vei inn i et forhold med en annen, men du vil be han hjem på middag?

Anonymkode: c78fd...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja, nei inviterte han hjem før han sa det. Så ble ingenting. Han kommer nok tilbake om det er oss da😃

Anonymkode: 3bff4...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, nei inviterte han hjem før han sa det. Så ble ingenting. Han kommer nok tilbake om det er oss da😃

Anonymkode: 3bff4...2b9

Men da kan han jo ikke være så veldig interessert i deg i og med at han velger å gå inn i et forhold med ei annen jente når han vet at du både er singel og interessert i han, eller? Mener ikke dette som noe frekt altså, men det er slik det fremstår for meg.

Anonymkode: 9a27a...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 12.02, Syngensang skrev:

Nja, det finst mannfolk som er så usikre at dei må ha eit direkte spørsmål td:" vil du kome å ete pizza med meg fredag klokka 20?" då får du enten ja eller nei. Somme (meg sjølv inkludert, sjølv om eg  er dame), trur slike "kom  og et pizza ein dag" invitasjonar er fordi ein eigentleg ikkje vil invitere, men vil vere hyggelege like vel. Avtal tid og stad. Så får du sjå. Det kan jo vere at han ikkje vil, men då er det vel på tide å finne ut av det? 

Takk💃🙌HI

Anonymkode: 3bff4...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...