Gå til innhold

Ville dere holdt dere hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker tabletter for å komme på do så i morgentimene idag har jeg hatt diaré. Jeg har også kastet opp i morges. Jeg var/er usikker på om det er omgangssyken, men føler meg helt fin nå. Jeg vet det går omgangssyken på jobben. 

Bedriften er typisk med underbemanning. Vi er veldig underbemannet og i tillegg er det flere som nå har ferie. Jeg dro på jobb siden jeg mistenker at det er tablettene jeg har reagert på siden jeg er helt fin form nå.

De på jobb er irriterte fordi jeg kom på jobb (forstår jo at de ikke vil bli smittet om det skulle være), og hadde jeg ikke kommet hadde det blitt et skikkelig rabalder!

Jeg har sagt at jeg går på medisinene og jeg tror det er de som er kilden

Anonymkode: 9b418...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier de tablettene å gjøre at du kaster opp da? Jeg må vel si at diare og oppkast i en periode hvor det allerede går omgangsyke på arbeidsplassen høres veldig mistenkelig ut. Så ja, jeg hadde holdt meg hjemme. Nå som du allerede er der, vær ekstremt nøye med håndhygienen og ikke ta på ting andre skal ta på.

Anonymkode: 2daba...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville holdt meg hjemme. Men nå trenger ikke jeg å være på kontoret for å jobbe, så har litt lav terskel for å holde meg hjemme ved smittefare. Du kunne tatt en telefon for å sjekke før du dro på jobb, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også ha holdt meg hjemme. Er faktisk akkurat nå litt irritert på en kollega som hadde omgangssyken, og kom litt raskt tilbake på jobb. Jeg har blitt smittet, og er nå syk i min påskeferie. Det er ikke alltid du gjør folk en tjeneste ved å stille.

Anonymkode: bc419...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sier alle at hun skal holde seg hjemme? Hvis du tar avføringsmidler så får du diaré, det er jo ren logikk og fakta?

Hvis tablettene gir magekramper, kan det også forårsake oppkast. Snakker av erfaring!

Anonymkode: 828c5...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor sier alle at hun skal holde seg hjemme? Hvis du tar avføringsmidler så får du diaré, det er jo ren logikk og fakta?

Hvis tablettene gir magekramper, kan det også forårsake oppkast. Snakker av erfaring!

Anonymkode: 828c5...bd8

Uansett burde man ikke ta sjansen. Synes egentlig det er slemt å komme på jobb. Ikke spesielt gøy for de andre på jobb som skal ha påskeferie. 😒

Anonymkode: dfe5d...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke føler deg syk og ikkr tror du har omgangssyke synes jeg det var riktig av deg å gå på jobb, så lenge du ikke jobber et sted med spessielle restrilsjoner.

Anonymkode: 57dac...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Avføringsmidler gir ikke oppkast, altså. Du er syk. Pell deg hjem.

Anonymkode: 5ca82...5c2

Jeg får oppkast hvis magekrampene blir for sterke. Så joda, det går an!

Anonymkode: 828c5...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uansett burde man ikke ta sjansen. Synes egentlig det er slemt å komme på jobb. Ikke spesielt gøy for de andre på jobb som skal ha påskeferie. 😒

Anonymkode: dfe5d...e5d

Avføringsmidler smitter ikke🤣🤣

Anonymkode: 828c5...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...