Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Hei 😊. Jeg har to flotte barn på 3og 1,5 år. hn eldeste er under utredning .så jeg har bestemt at hn skal være hjemme hele sommeren. Hn lærer mest hjemme både språk og lek  .men jeg vet ikke om hn andre også skal være hjemme fordi det blir for mye når dem er to. Papa jobber hverdag jeg føler meg uretferdig mot barnet mitt hvis hn er i barnahagen mens jeg er hjemme med søsken sin siden hn er minste 1’5 år hva ville du har gjort? Jeg er fri fra skolen hele sommer 8uker takk Anonymkode: 01048...9f0
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 Kjære BW. Hvis du hadde brukt like mye tid på å lære deg rettskrivning og norsk grammatikk, som du bruker på trolletråder, så hadde du gjort deg selv en stor tjeneste. Anonymkode: 334cb...3c8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Nekter å tro at barnet ditt lærer mest av å være hjemme alene med én person, og i tillegg en som  er så språksvak som du virker å være. Anonymkode: 30286...964
Anonym bruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei 😊. Jeg har to flotte barn på 3og 1,5 år. hn eldeste er under utredning .så jeg har bestemt at hn skal være hjemme hele sommeren. Hn lærer mest hjemme både språk og lek  .men jeg vet ikke om hn andre også skal være hjemme fordi det blir for mye når dem er to. Papa jobber hverdag jeg føler meg uretferdig mot barnet mitt hvis hn er i barnahagen mens jeg er hjemme med søsken sin siden hn er minste 1’5 år hva ville du har gjort? Jeg er fri fra skolen hele sommer 8uker takk Anonymkode: 01048...9f0 Ungen lærer definitivt ikke mer språk av å være hjemme med noen som er så elendig på det som det du er Anonymkode: 3e491...141
Love85 Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 10 hours ago, Anonym bruker said: Kjære BW. Hvis du hadde brukt like mye tid på å lære deg rettskrivning og norsk grammatikk, som du bruker på trolletråder, så hadde du gjort deg selv en stor tjeneste. Anonymkode: 334cb...3c8 er ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå