Gå til innhold

Har alle mennesker i hele verden hår i nesa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at alle mennesker i hele verden har nesehår inni neseborene sine? Eller er det bare gamle menn som har det? Har folk som Astrid S, Alan Walker, Kygo, Julie Bergan og Nicolay Ramm nesehår i nesa si? Plis svar meg.

Anonymkode: b527a...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke hadde hatt hår i nåsen, ville støv og alt det der blitt sugd inn i lungane dine.

Anonymkode: 24c30...94c

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det sant at alle mennesker i hele verden har nesehår inni neseborene sine? Eller er det bare gamle menn som har det? Har folk som Astrid S, Alan Walker, Kygo, Julie Bergan og Nicolay Ramm nesehår i nesa si? Plis svar meg.

Med en gang man blir berømt, så faller nesehårene av. Dette er jo allmenn kunnskap.

Anonymkode: c7682...105

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med en gang man blir berømt, så faller nesehårene av. Dette er jo allmenn kunnskap.

Du tar feil, de blir berømt fordi de ikke har hår i nesa. Hadde de hatt hår i nesa, så hadde de aldri blitt berømt

Anonymkode: 14a95...d31

Skrevet

Hahaha, hvor gammel er du? 

Anonymkode: d9e14...451

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du tar feil, de blir berømt fordi de ikke har hår i nesa. Hadde de hatt hår i nesa, så hadde de aldri blitt berømt

Så dersom jeg hadde sett rett inn i nesa til f.eks. Astrid S, hadde jeg da ikke sett et eneste nesehår? Jeg hadde bare sett hulrom og slimhinner?

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så dersom jeg hadde sett rett inn i nesa til f.eks. Astrid S, hadde jeg da ikke sett et eneste nesehår? Jeg hadde bare sett hulrom og slimhinner?

Jepp, og snørr da

Skrevet
På 14.4.2019 den 20.20, Anonym bruker skrev:

Vanlige mennesker har nesehår, men er jo allmenn kjent at kjendiser har rævhår i nesen....

Anonymkode: 473ae...f2d

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jepp, og snørr da

Ja og snørret blir gullfarget og med rosa glitter!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja og snørret blir gullfarget og med rosa glitter!

Jepp, stjernesnørr er ikke som vanlig snørr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...