Gå til innhold

Vafler eller kake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er på vei inn i butikken på påskeaften. Utenfor står to blide barn fra stedets bitte lille idrettsforening og vil selge deg noe. Hva foretrekker du?

vaffel med syltetøy til 10kr eller kakelotteri hvor det er 10kr per lodd, 1000 lodd og 10 vinnerlodd?

Anonymkode: 47cc2...01f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. Hater når unger står sånn...

Anonymkode: 43e08...446

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ingenting. Hater når unger står sånn...

Anonymkode: 43e08...446

Det må du gjerne gjøre, men det er faktisk sånn de fleste små idrettsforeninger overlever.

Skrevet

Har jeg med meg ungene foretrekker de lodd, de elsker sånne lodd.

Jeg personlig pleier ikke kjøpe noen ting når jeg er alene, men jeg gir de gjerne en 20-kroning fordi de står der så pliktoppfyllende og samler inn penger for saken sin. Jeg har barn selv, og støtter alltid andres barn.

Anonymkode: 80e30...f30

Skrevet

Jeg for min del spiser ikke kaker og diverse som jeg ikke vet hvor kommer fra, vet aldri hvor renslige folk er. Men uansett jeg støtter alltid små barn som står og selger ting 🙂. Jeg foretrekker faktisk å kjøpe smykker og armbånd og perler som barna har laget selv 🙂. Men gir ofte bare penger å sier at de kan spare kaken eller vaffelen til noen andre. 

Anonymkode: 59db5...ebf

Skrevet

Kjøper lodd. Vafler skal selges fra kafeer og restauranter, ikke fra små stålrørsbord i en foaje.

Anonymkode: 04a34...83c

Skrevet

Lodd :)

Anonymkode: fd4f3...898

Skrevet

Av kake eller vafler på vei inn i en butikk, hadde jeg valgt kake. Gjerne et stykke brownie fordi det er godt og fordi det er enkelt å holde og ta med seg uten å grise.
Hadde ikke tenkt så mye på hygienenen. Litt ekkelt er det, kanskje, siden man ikke vet noe om hvordan folk har tenkt hygiene når kakene ble bakr og fraktet, men det går som oftest bra, og litt forskjellige bakterier har vi vel bare godt av uansett.

Anonymkode: 17e57...478

Skrevet

Kjøper ikke spiselige ting, foretrekker lodd. Armbånd, som er nevnt over her, ville jeg også kjøpt! 

Anonymkode: 1bb71...905

Skrevet

Endret litt på det. Påskeegg med godteri (uåpnede poser), strikkede sitteunderlag sammen med en kvikklunsj og gaveeske fra et gårdsutsalg i nærheten. 

Kanskje mer av interesse da?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Endret litt på det. Påskeegg med godteri (uåpnede poser), strikkede sitteunderlag sammen med en kvikklunsj og gaveeske fra et gårdsutsalg i nærheten. 

Kanskje mer av interesse da?

Kommer ann på pris.

Anonymkode: c564e...b47

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kommer ann på pris.

Anonymkode: c564e...b47

Pris på hva?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Pris på hva?

Det du selger selvfølgelig

Anonymkode: 13941...644

Skrevet

Mine unger er altetende🙈

Anonymkode: 736f7...c88

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det du selger selvfølgelig

Anonymkode: 13941...644

Lodd er det vel ikke lov å ta mer enn 5kr for per lodd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...