Gå til innhold

Bli invitert i dåp på 3 ukers varsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat blitt invitert i dåp. Dåpen er allerede om 3 uker! I tillegg er det 3 timers kjøretur hver vei. Var ikke dette kort varsel?

Anonymkode: d34a9...e9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere kan dra dit, så drar dere. Hvis dere ikke kan, så melder dere avbud. Regner med du ikke er fadder, så da står du fritt til å velge å komme eller ikke. Jeg tenker at 3 uker i forveien er så lang tid at du mest sannsynlig klarer å komme deg dit, og likevel så kort at foreldrene ikke kan bli sint hvis du absolutt ikke får det til. 

Anonymkode: 4bb08...c96

Skrevet

Tre uker før er da virkelig helt grei frist.

Anonymkode: 1f7a3...27b

Skrevet

3 uker er helt grei frist vel. 

Anonymkode: 0a920...073

Skrevet

Jeg synes det er kort varsel. 

Anonymkode: b73b7...710

Skrevet

3 uker og kun 3 timer kjøring. Syns det var god tid og ikke langt. God tid til å sjekke om det er fri den helgen, god tid til å ordne overnatting dersom vi ikke velge å kjøre tidlig samme dag og god tid til å ordne med gave. Om det er kort frist og du syns det er langt å kjøre så er du kun vanskelig.

Anonymkode: 43a02...ebb

Skrevet

Rart å gi så kort varsel da man gjerne vet dette lang tid i forveien. Når det er sagt EE tre uker nok tid til å klare å få det til da. 

Anonymkode: b1348...907

Skrevet

Enten så kan du eller IKKE! Og 3 timer er da ikke så langt akkurat. Er akkurat samme tid som vi bruker til hytta og vil si det går fort :)

Anonymkode: 059f0...dde

Skrevet

Syns det var noe kort, samtidig har jeg selv to ledige helger før august så her er det kort frist uansett 😂

Anonymkode: 87816...5f2

Skrevet

Lang nok frist, det vel! Er man da allerede booket for noe viktig, så takker man for innbydelsen og beklager at man ikke kan komme. Er man ledig, så takker man for innbydelsen og sier vi kommer! 

Tre timer kjøring? Er det så forferdelig langt, da? Skal dere i kirka, så drar dere 7.30. Ikke verre enn det. 

Anonymkode: b9cd6...61b

Skrevet

Jeg ble bedt i barnedåp på fredagen før søndagen. Altså to dager før. 

Anonymkode: fe70f...e9a

Skrevet

Vi hadde ikke bestilt tid i kirka en gang tre uker før dåpen til vårt barn, likevel fikk de fleste gjestene til å komme selv om de fikk kort varsel. De fleste hadde 2-3 t reisevei, noen hadde 8 t. 

Anonymkode: 77311...6e9

Skrevet

Har det noe å si da? Enten kan du eller så kan du ikke, verre er det ikke. Jeg synes det er litt kort varsel, men det vet vel de som inviterer også og må bare akseptere at noen kan ha gjort avtaler som det er for sent å gjøre noe med. 

Skrevet

Hadde kjøreveien blitt kortere om du visste det 4 uker før? Eller 5?

Anonymkode: 4b9eb...bf9

Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

Har akkurat blitt invitert i dåp. Dåpen er allerede om 3 uker! I tillegg er det 3 timers kjøretur hver vei. Var ikke dette kort varsel?

Anonymkode: d34a9...e9f

Nei det synes jeg ikke

Anonymkode: 18f58...1e9

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 62825...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...