Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Jeg har avsluttet mitt forhold til min mor, av forskjellige grunner. Saken er at, jeg får høre fra andre at hun poster bilder av mitt eldste barn, veldig ofte på sosiale medier. Jeg har blokkert henne og hennes "støttepersoner" fra sosiale medier av egen sikkerhet da jeg mottar trusler, så jeg ser ikke hva som blir lagt ut. Hva kan jeg gjøre med at bilder blir lagt ut av mitt barn? Jeg vet at bildene i dag blir brukt for å få sympati i vår private sak som hun har delt med alle. Så jeg føler at bildene blir misbrukt. (Situasjoenen med min mor blir jeg ikke å forklare i detaljer, da dette er veldig vondt, og vi har tatt et valg som er på bakgrunn av min families sikkerhet. Anonymkode: a38c3...89b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 Det må vel rapporteres, men det er kanskje vanskelig når du ikke har sett dem? Du kan jo på Facebook osv trykke på et bilde og rapportere at de som har lagt det ut ikke har tillatelse, så blir det slettet av Facebook selv. Anonymkode: 1b143...d91
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Om du søker opp på nettet så kommer det masse info om dette, og hvordan blir kvitt det. Men første instans er faktisk kommunikasjon. Vanskelig relasjon eller ei. Evt, hvis barnet er gammelt nok, si ifra selv. Anonymkode: c0965...c23
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har avsluttet mitt forhold til min mor, av forskjellige grunner. Saken er at, jeg får høre fra andre at hun poster bilder av mitt eldste barn, veldig ofte på sosiale medier. Jeg har blokkert henne og hennes "støttepersoner" fra sosiale medier av egen sikkerhet da jeg mottar trusler, så jeg ser ikke hva som blir lagt ut. Hva kan jeg gjøre med at bilder blir lagt ut av mitt barn? Jeg vet at bildene i dag blir brukt for å få sympati i vår private sak som hun har delt med alle. Så jeg føler at bildene blir misbrukt. (Situasjoenen med min mor blir jeg ikke å forklare i detaljer, da dette er veldig vondt, og vi har tatt et valg som er på bakgrunn av min families sikkerhet. Anonymkode: a38c3...89b Anmelde. Barnet ditt er ditt ansvar, hun kan ikke drive med dette . Anonymkode: bd141...9f5
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Hi her. Før relasjonen vår ble brutt, så har jeg gitt beskjed til samtlige familiemedlemmer, inkludert min mor at bilder av mine barn kunn skal bli lagt ut av meg og faren. Vi legger aldri ut noe, sender bare på snapp til de vennene og familiemedlemmene vi har der. Dette ble både negativt og positivt mottatt og min mor sluttet å legge ut. Men så får jeg høre fra andre at hun legger ut en del for tiden og det syns jeg ikke er greit. Ja jeg kan prøve å gi beskjed til henne, noe hun ikke kommer til å ta til seg. Anonymkode: a38c3...89b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #6 Skrevet 14. april 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Før relasjonen vår ble brutt, så har jeg gitt beskjed til samtlige familiemedlemmer, inkludert min mor at bilder av mine barn kunn skal bli lagt ut av meg og faren. Vi legger aldri ut noe, sender bare på snapp til de vennene og familiemedlemmene vi har der. Dette ble både negativt og positivt mottatt og min mor sluttet å legge ut. Men så får jeg høre fra andre at hun legger ut en del for tiden og det syns jeg ikke er greit. Ja jeg kan prøve å gi beskjed til henne, noe hun ikke kommer til å ta til seg. Anonymkode: a38c3...89b www.slettmeg.no, kanskje? Anonymkode: bd141...9f5
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #7 Skrevet 14. april 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Før relasjonen vår ble brutt, så har jeg gitt beskjed til samtlige familiemedlemmer, inkludert min mor at bilder av mine barn kunn skal bli lagt ut av meg og faren. Vi legger aldri ut noe, sender bare på snapp til de vennene og familiemedlemmene vi har der. Dette ble både negativt og positivt mottatt og min mor sluttet å legge ut. Men så får jeg høre fra andre at hun legger ut en del for tiden og det syns jeg ikke er greit. Ja jeg kan prøve å gi beskjed til henne, noe hun ikke kommer til å ta til seg. Anonymkode: a38c3...89b Ta det opp med henne. Om hun protesterer, si fra til henne at hvis hun ikke respekterer dette så vil du anmelde, for det ER ulovlig å legge ut bilder på nett uten tillatelse. Anonymkode: dd798...152
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 Nå er det jo faktisk en sak hvor en mor er dømt for å legge ut bilder av barnet sitt på sosiale medier. Hovedårsaken er at de er brukt negativt i egen kamp og hvor barnet ikke vil antas å sette pris på dette når det blir eldre. Anonymkode: a3731...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå