Gå til innhold

JIPPI 🤩


Fjellgeitamedkje

Anbefalte innlegg

💕Jeg er gravid 😁😁😁😁😁💕  Så fantastisk start på en søndags morgen 🙈😁😍 Blir litt av en julegave dette...🤭

IMG_20190414_070553.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.4.2019 den 7.21, Fjellgeitamedkje skrev:

💕Jeg er gravid 😁😁😁😁😁💕  Så fantastisk start på en søndags morgen 🙈😁😍 Blir litt av en julegave dette...🤭

IMG_20190414_070553.jpg

😍😍 GRATULERER! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 😘 Sånn 5 tester etterpå nå, alle mer og mer positive, sånn før det i det hele tatt skal vise, så slår jeg meg til ro med at det er sant 🤭😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Gratulerer så mye til deg også. 🤗Jeg her 5+2 i dag. Så vi ligger ganske likt. 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det super ømme pupper, noe jeg ikke hadde med de to første, mye svimmel, trøtt/sliten, kramper i bena og under føttene, det under føttene er jo drit vondt. 😱🙈 Kvalmen går i bølger.... Om den holder seg der er jeg fornøyd, kanon dårlig 16uker med første og 9mnd med andre. Såååå lov å håpe at jeg "bare" er kvalm denne gangen. 😂🙈 Hvordan ligger du an med symptomer da? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4

Jeg har egentlig litt av alt. Men veldig svakt på en måte. Bittelitt vonde pupper, bittelitt kvalm, bittelitt svimmel, ganske trøtt. Føler meg ikke egentlig særlig gravid. Men det gjorde jeg faktisk etter eggløsningen og frem til 4+4. Tok HCG blodprøve 4+6 da var den på 3500. Vet ikke om det er positivt eller negativt 😂 nå er jeg 5+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2019 den 9.32, 12-3-4 skrev:

Jeg har egentlig litt av alt. Men veldig svakt på en måte. Bittelitt vonde pupper, bittelitt kvalm, bittelitt svimmel, ganske trøtt. Føler meg ikke egentlig særlig gravid. Men det gjorde jeg faktisk etter eggløsningen og frem til 4+4. Tok HCG blodprøve 4+6 da var den på 3500. Vet ikke om det er positivt eller negativt 😂 nå er jeg 5+2

 

Det er jo et bra nivå med hCG det. 😲 Her slo bekkenløsningen til i går kveld. Byttet dekk på bilen min i dag, det var ikke lurt å sitte mye på huk. 🙈🙈🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest 12-3-4

Var på ul da jeg plutselig har mistet alle symptomer, fra sengeliggende kvalm. Til helt normal. Men der dunket hjerte og hun flyttet meg 6 dager frem. 8 uker i dag. Selv om jeg vet det ikke stemmer 😂 hvordan går det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...