Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Det er en person som jeg ikke er venn med på Facebook, men som jeg ikke vil skal finne meg vist han går inn på Facebook og søker meg opp. Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: 5e5ef...d3f
Gjest Marihønne Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Blokker han. Gå på profilen hans oppi hjørnet ved siden av legg til som venn og meldinger så skal det stå tre prikker etter hverandre.. Trykk på de.. Der skal blokker være et av alternativene.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 Du kan søke ham opp, da tror jeg du får alternativ med å sende venneforespørsel eller å blokkere ham. Der kan du blokkere ham. Da skal han ikke kunne finne deg om han søker etter deg via facebook i hvert fall. Men, han kan selvfølgelig finne at du har en profil der om han googler deg. Det kan du i såfall hindre ved at du setter instillingene dine for synlighet på fb slik at du ikke er søkbar. Da vil han ikke kunne finne deg - men det kan da heller ingen andre som googler for å se om du har en fb-profil. Anonymkode: 207d0...69d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Du får ha en profil som kun viser bilde og all annen info til dine venner. Å blokkere han(og ha litt åpen profil) hjelper ikke, for vil han finne deg får han bare en kompis til å søke. Å blokkere fungerer kun om den du blokkerer er en ensom ulv ellers må du blokkere vennegjengen dems og. Så mitt råd er å droppe å ha offentlige bilder, og endre alt annet til at hun venner kan se. Anonymkode: df230...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå