Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Jeg ble sammen med en mann jeg har kjent en stund for ett år siden og vi har det veldig bra. MEN, en ting begynner å gnage på meg. Han har to venner som har spesielt høy status i visse miljø og han ser tydelig opp til dem. Jeg merker at han helst vil treffe dem alene, og det er Ok siden jeg ikke liker den logrende hunden han blir rundt dem. Han kan også invitere dem med på ting der de sier «kanskje» og lar han vente frem til like før med å få vite om de kommer. Her en kveld hadde han gitt opp og satt på en film vi skulle se sammen. Da den ene kompisen fant ut at han ville gå på pub likevel, hoppet kjæresten opp av sofaen og sprang lydig avgårde. Han lar også være å spilte planer tilfelle en av disse inviterer han med på ting i siste liten. Jeg sliter med at jeg syns dette er så patetisk. Det skjer også at han da behandler meg dårligere enn jeg forventer fra en kjæreste. Når jeg tar det opp nekter han både for at det er sånn og for at forholdet til disse vennene er skjevt og anderledes enn forholdene til andre venner. så hva gjør mann? Anonymkode: 8ca13...eac
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Fortell han at slik logring er det mest usexy som finst. Om han nektar for at han gjer det berre sei at du ser det sjølv om han ikkje ser det sjølv. (sambuaren min og har nokre slike venner, og det er verkeleg lite attraktivt når mannfolk oppfører seg som logrande hundar for andre menn.) Anonymkode: ecb54...b2e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 Han behandler jo ikke deg bra når han holdere eget og ditt liv på evig vent mtp. hva disse vennene ev. måtte finne på. Jeg hadde ikke giddet. Som hun over sier - det er forferdelig lite attraktivt. Men også respektløst. Han ser ikke problemet. Han prioriterer vennene foran deg og forholdet. Anonymkode: bcd70...1ca
the amazing spidermamma Skrevet 13. april 2019 #4 Skrevet 13. april 2019 Si 'voff!' hver gang du ser at han 'logrer' for dem. Kanskje han skjønner tegninga etter hvert?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #5 Skrevet 13. april 2019 12 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Si 'voff!' hver gang du ser at han 'logrer' for dem. Kanskje han skjønner tegninga etter hvert? Den ideen liker jeg! Mannen er helt super ellers, så jeg vil heller prøve p få han til å forstå enn å dumpe han. Anonymkode: 8ca13...eac
Lessismore Skrevet 13. april 2019 #6 Skrevet 13. april 2019 1 time siden, the amazing spidermamma skrev: Si 'voff!' hver gang du ser at han 'logrer' for dem. Kanskje han skjønner tegninga etter hvert? Genialt! 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå