Gå til innhold

GI meg noen tips til bursdagsgaver..Sønnen min fyller ti år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han får playstation 4 eller 5 eller hva som er den nyeste av pappaen sin, han får fotballsko og fotball av tanten sin...Og det er det eneste han ønsker seg. Han sier at han ikke vet hva mer han kan ønske seg. Han har fra før av hooverboard (?) sparkesykkel, sykkel og alt av utegreier som hører våren til. Lego har han nok av og leker for lite med. Han spiller mye på pc, det går i fortnite og overwatch (?) Synes det holder i massevis med innespill/datagreier. Har lyst til å gi ham noe han kan gjøre ute... Noen ideer? Jeg vet ikke hvor mye jeg skal legge i det..alt fra 500 til 2000...

Har elsker elektriske ting da...som går bortover, men jeg vet ikke helt om jeg vil gi ham en el sparkesykkel liksom. Synes det er best om han bruker kroppen og ikke en motor for å komme seg bortover.

Anonymkode: 81312...ac0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en som ble 9 nå. Han er også glad i fotball. Han fikk keeperhansker, nye leggskinn, Liverpooldrakt og den nye eliteserieballen.

Anonymkode: 5059e...c66

Skrevet

Kan du ikke hi ham en opplevelse? Konsert, fotballkamp, reptilparken, klatring eller noe? En 10-åring som spiller overwatch og fortnite kan ha nytte av å komme seg ut.

Anonymkode: ec818...ede

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke hi ham en opplevelse? Konsert, fotballkamp, reptilparken, klatring eller noe? En 10-åring som spiller overwatch og fortnite kan ha nytte av å komme seg ut.

Anonymkode: ec818...ede

Han er ute masse. Sitter ikke inne og spiller hele tiden. Reptilparken osv er ting vi gjør utenom bursdager. Men takk for tips.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en som ble 9 nå. Han er også glad i fotball. Han fikk keeperhansker, nye leggskinn, Liverpooldrakt og den nye eliteserieballen.

Han får ny ball av tante og har alt av supporterting (manu). Hansker og leggskinn har han også 😕 Vanskelig altså!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han får ny ball av tante og har alt av supporterting (manu). Hansker og leggskinn har han også 😕 Vanskelig altså!

Hva med drakten til laget han spiller på?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med drakten til laget han spiller på?

Han har skjønner du...har egentlig alt av fotballgreier som han trenger...bortsett fra at han ønsker seg ny ball og sko som han får av tanta si..

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har skjønner du...har egentlig alt av fotballgreier som han trenger...bortsett fra at han ønsker seg ny ball og sko som han får av tanta si..

Ja, da har han alt han trenger da. Du får ta han med på kino og shopping av sommertøy i stedet da

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, da har han alt han trenger da. Du får ta han med på kino og shopping av sommertøy i stedet da

"Problemet" er jo at han ikke ønsker seg så mye. Kino og sommertøy synes jeg er litt kjedelig i gave til en som fyller ti år! Det er bursdag, Jeg vil ikke gi ham noe han trenger jeg vil gi ham noe kult!

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Problemet" er jo at han ikke ønsker seg så mye. Kino og sommertøy synes jeg er litt kjedelig i gave til en som fyller ti år! Det er bursdag, Jeg vil ikke gi ham noe han trenger jeg vil gi ham noe kult!

Å være med på shopping og ta en lunsj og så gå på kino er vel helt innafor i gave? Tok med sønnen min på shopping hvor han fikk 750kr å handle for da han ble 11. Hva han ville, i hvilken butikk han ville. Ble suksess her. Men så har ikke barna mine alt her i verden og jeg er ikke opptatt av å være kul

Skrevet

Billett til Manchester kamp, drone, radiostyrt helikopter eller bil, robot, kulebane, kjemisett, stjernekikkert, 3D penn, fotballmål, fotballspill

Anonymkode: cb571...ed6

Skrevet

Er ikke lett å kjøpe noe til ett barn som har alt 

Anonymkode: 12f69...840

Skrevet

Fjernstyrt båt

Fiskestang 

Hengekøye

Anonymkode: a2728...1ff

Skrevet

Drone

Bmx

trikse sparkesykkel

Anonymkode: 39da8...5d3

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han får playstation 4 eller 5 eller hva som er den nyeste av pappaen sin, han får fotballsko og fotball av tanten sin...Og det er det eneste han ønsker seg. Han sier at han ikke vet hva mer han kan ønske seg. Han har fra før av hooverboard (?) sparkesykkel, sykkel og alt av utegreier som hører våren til. Lego har han nok av og leker for lite med. Han spiller mye på pc, det går i fortnite og overwatch (?) Synes det holder i massevis med innespill/datagreier. Har lyst til å gi ham noe han kan gjøre ute... Noen ideer? Jeg vet ikke hvor mye jeg skal legge i det..alt fra 500 til 2000...

Har elsker elektriske ting da...som går bortover, men jeg vet ikke helt om jeg vil gi ham en el sparkesykkel liksom. Synes det er best om han bruker kroppen og ikke en motor for å komme seg bortover.

Pop figurer av f eks fotballspillere på laget han heier på, kinobilletter....

Anonymkode: b37c9...293

Skrevet

Du kan ikke spleise på PlayStation med faren? Å lære en 10-åring at det er helt normalt at man får gave til 3- 4000 av bare den ene forelderen + at tanten gir så dyr gave i tillegg (!). Er jo ikke rart at gutten ikke ønsker seg noe.. 

Jeg tenker det hadde holdt lenge med fotballen fra tante, så kunne du gitt fotballsko. (Om det altså ikke er mulig å spleise med faren på PlayStation. 

Anonymkode: 0d3a7...fc8

Skrevet

Har han sete til hoverboarden? om ikke er det mitt beste tips. 

Anonymkode: e9b55...8f2

Skrevet

Hva med basketkurv og basketball? Veldig populært hos 10-åringen her i huset😊

Skrevet

Hadde gitt han en geit i Nepal. Virker som en bortskjemt unge som har mer enn nok han trenger!

Skrevet

Zipline 

Anonymkode: 7f326...e26

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaja...ingen unge har vel daua av å få én «kjedelig» gave når han ellers har absolutt alt og ikke selv klarer å komme på ett eneste ønske til. Hjelpes for et gigantisk I-landsproblem.

Anonymkode: 33d4c...db8

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ikke spleise på PlayStation med faren? Å lære en 10-åring at det er helt normalt at man får gave til 3- 4000 av bare den ene forelderen + at tanten gir så dyr gave i tillegg (!). Er jo ikke rart at gutten ikke ønsker seg noe.. 

Jeg tenker det hadde holdt lenge med fotballen fra tante, så kunne du gitt fotballsko. (Om det altså ikke er mulig å spleise med faren på PlayStation. 

Playstationen kostet 2000 kr. Vi er nyseparerte og pappaen vil gi den gaven selv, han har fortalt sønnen vår at det skal ha få. Og en fotball er jo heller ikke så dyrt eller? Dessuten har vi ikke noe familie bortsett fra tante så jeg vil gi ham noe fint. Han får ikke gaver av flere enn oss. Også er det tiårsbursdag, jeg føler at det å fylle ti er spesielt.

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaja...ingen unge har vel daua av å få én «kjedelig» gave når han ellers har absolutt alt og ikke selv klarer å komme på ett eneste ønske til. Hjelpes for et gigantisk I-landsproblem.

Anonymkode: 33d4c...db8

Han fyller ti år, det er jo litt spesielt å fylle ti. Jeg vil gi ham noe fint. Han har ikke absolutt alt...ja alt av fotball greier fordi pappaen er fanatisk når det gjelder fotball. Jeg synes han er fin jeg som føler at han ikke trenger mye mer. Men JEG vil gi ham noe fint.

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Zipline 

Anonymkode: 7f326...e26

Det hadde absolutt vært kjempekult, men jeg har ikke noe å henge den i? Må man ikke ha et digert tre eller noe sånt da?

Skrevet
47 minutter siden, Pæddan skrev:

Hadde gitt han en geit i Nepal. Virker som en bortskjemt unge som har mer enn nok han trenger!

Hvorfor virker han bortskjemt? Og gjeit i nepal er sånt vi gir bort i julegave til voksne som har alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...