Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Opplever dere andre også at blodsporene i toalettet ikke går bort av seg selv? Når jeg tømmer koppen så blir det liggende i bunnen uansett hvor mange ganger jeg prøver å spyle, det eneste som funker er at det får ligge lenge nok for å løse seg opp, eller å bruke børsten selvsagt. Jeg har heller ikke helt teken på hvordan jeg skal få reist meg fra toalettet for å nå vasken så jeg kan få spylt koppen, da det henger slimblod fra meg og koppen🤢 Anonymkode: 0f381...c53
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Opplever dere andre også at blodsporene i toalettet ikke går bort av seg selv? Når jeg tømmer koppen så blir det liggende i bunnen uansett hvor mange ganger jeg prøver å spyle, det eneste som funker er at det får ligge lenge nok for å løse seg opp, eller å bruke børsten selvsagt. Jeg har heller ikke helt teken på hvordan jeg skal få reist meg fra toalettet for å nå vasken så jeg kan få spylt koppen, da det henger slimblod fra meg og koppen🤢 Anonymkode: 0f381...c53 1) blod er tyngre enn vann, synker derfor. Legg litt toalettpapir i først. 2) Tørk deg!!! Anonymkode: 5e92d...52c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Opplever dere andre også at blodsporene i toalettet ikke går bort av seg selv? Når jeg tømmer koppen så blir det liggende i bunnen uansett hvor mange ganger jeg prøver å spyle, det eneste som funker er at det får ligge lenge nok for å løse seg opp, eller å bruke børsten selvsagt. Jeg har heller ikke helt teken på hvordan jeg skal få reist meg fra toalettet for å nå vasken så jeg kan få spylt koppen, da det henger slimblod fra meg og koppen🤢 Anonymkode: 0f381...c53 Hvorfor kan du ikke bare tørke deg og koppen først? Anonymkode: 20155...b5d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #4 Skrevet 13. april 2019 Legg dopapir i doen først. Tørk deg før du skyller koppen Anonymkode: 45080...fdb
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #5 Skrevet 13. april 2019 Legger dopapir i do, heller innholdet i koppen oppå. Tørker meg selv og eventuelt koppen med papir før den skylles. En sjelden gang, på offentlige toaletter, tømmer jeg bare koppen, tørker av den og setter den tilbake. Det går fint det, om man har rene hender mens man tømmer koppen. Så kan man heller vaske den når man kommer hjem. Anonymkode: cd90b...719
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #6 Skrevet 13. april 2019 Det første døgnet må jeg tømme den to-tre ganger om dagen, og da tar jeg dopapir i toalettet først og gjør som de andre beskriver (tørker meg og koppen). Ellers så tømmer, skyller og setter den inn igjen i dusjen på morgenen, og på nytt igjen på kvelden. Da er det ikke noe gris, og minst knot. (For de som nå lurer på om jeg blør ekstremt lite... Nei, det er egentlig heller motsatt. Har alltid blødd veldig mye. Før menskopp blødde jeg igjennom alt, måtte bruke tampong og bind samtidig de første dagene, og skifte flere ganger om dagen. Har kun opplevd lekkasje en eneste gang nå, og det var første mens jeg brukte den. Etter det har jeg kun hatt behov for å tømme som beskrevet over. 💃) Anonymkode: 919d2...7f3
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #7 Skrevet 13. april 2019 Litt avsporing, men noen anbefalinger til type menskopp, blør mye de første dagene. Anonymkode: 46041...7ba
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #8 Skrevet 13. april 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Litt avsporing, men noen anbefalinger til type menskopp, blør mye de første dagene. Anonymkode: 46041...7ba Det er ofte to str. En for de som ikke har født og en for de som har født. Jeg har født to barn, blør mye de første par dagene og str2 passet perfekt. Måtte klippe tappen litt kortere, men når det var gjort så merket jeg ikke koppen lenger. Anonymkode: 919d2...7f3
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #9 Skrevet 13. april 2019 Jeg liker best å bruke dusjen jeg også, men kan ikke dusje flere ganger om dagen🙈 Takker for innspill om papir i doen først, jeg pleier selvsagt å tørke både meg selv og koppen før jeg skyller, men synes det er vanskelig Anonymkode: 0f381...c53
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #10 Skrevet 13. april 2019 Noen som driver med kampsport som har prøvd menskopp under treningene? Anonymkode: 28d44...2b5
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #11 Skrevet 13. april 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som driver med kampsport som har prøvd menskopp under treningene? Anonymkode: 28d44...2b5 Ikke kampsport, men yoga. Alle mulige stillinger, tung og hard trening, gjerne to timers økter, ingen lekkasje. Anonymkode: cd90b...719
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #12 Skrevet 13. april 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke kampsport, men yoga. Alle mulige stillinger, tung og hard trening, gjerne to timers økter, ingen lekkasje. Anonymkode: cd90b...719 På kampsporttreningene får jeg veldig ofte harde spark, slag og kne med full kroppsvekt fra motstander som veier opp til 110 kg.... Så mye trykk og press på mage. Og klarer da en menskopp jobben? Anonymkode: 28d44...2b5
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #13 Skrevet 13. april 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: På kampsporttreningene får jeg veldig ofte harde spark, slag og kne med full kroppsvekt fra motstander som veier opp til 110 kg.... Så mye trykk og press på mage. Og klarer da en menskopp jobben? Anonymkode: 28d44...2b5 Ja, det kan jeg ikke se for meg at vil påvirke menskoppen. For at koppen skal presses nedover må man trykke, litt som når man går på do. Det gjør man ikke når man tar imot slag mot magen. Da strammer man magemusklene, og det påvirker ikke menskoppen for meg i hvert fall. Det er i hvert fall verdt å prøve, så mye koster ikke en menskopp😉 Anonymkode: cd90b...719
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #14 Skrevet 13. april 2019 Jeg bokser aktivt flere ganger i uken, aldri vert problem. Men har opplevd at om det er på dag 2 som er verst har jeg faktisk blødd igjennom to ganger på trening, opp gjennom min menskopp karriere. Jeg blør ekstremt mye i to dager og så nesten ingenting etter det. Har kobberspiral Anonymkode: 9a71a...cf8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #15 Skrevet 13. april 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bokser aktivt flere ganger i uken, aldri vert problem. Men har opplevd at om det er på dag 2 som er verst har jeg faktisk blødd igjennom to ganger på trening, opp gjennom min menskopp karriere. Jeg blør ekstremt mye i to dager og så nesten ingenting etter det. Har kobberspiral Anonymkode: 9a71a...cf8 Takk for svar 🙂 Anonymkode: 28d44...2b5
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #16 Skrevet 14. april 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: På kampsporttreningene får jeg veldig ofte harde spark, slag og kne med full kroppsvekt fra motstander som veier opp til 110 kg.... Så mye trykk og press på mage. Og klarer da en menskopp jobben? Anonymkode: 28d44...2b5 På jobb må jeg stadig løfte kropper på 90-120kg alene eller med makker, får tidvis slag og spark, mye bukpress feks under løft, løper, terreng og får sjeldent toalettpause innen 2-6 timer. Har hattemskopp i 1år,aldri opplevd lekkasje. Menskopp sitter med vakuum, så det spiller ingen rolle om du driver kampsport eller yoga, for å si det sånn. 😉 Anonymkode: 919d2...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå