Gå til innhold

Dere som har prøvd womanizer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd den første utgaven, jeg kommer lett og den ble altfor intens for meg. Kom på 20 sekunder og det var nesten smertefullt og måtte rive den bort med det samme jeg kom.

Ser at de nye variantene har ulike trinn. Gir de svak nok stimuli skal tro? Og må jeg gå for premium eller kan jeg nøye meg med pro, stor prisforskjell der.

Siste spørsmål, det står at over 70% oppnår multiorgasme med denne, tror dere på det? Jeg har aldri orket å få mer enn en, hadde vært fantastisk med et redskap som endret det..,

Anonymkode: 5e02c...7f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dyreste modell og er svært fornøyd. Har 10 trinn og begynner med lav intensitet. Den ligger veldig bra i hånda, ligner en datamus. Eneste de kunne spart seg for er lyset, i hvert fall når den er i bruk. Har mistanke den er for mannfolk som trenger visuell veiledning for å finne den magiske spot.

Anonymkode: c68f9...767

Skrevet

Jeg har både pro og premium modellen. Premium er absolutt verdt prisen sin! 

Det er 10 innstillinger på intensitet på premium, så det bør være noe for enhver smak. 

Anonymkode: 1fa01...60c

Skrevet

Jeg har en med fem trinn tror jeg det er og den er helt perfekt!

Anonymkode: 978c6...d6f

Skrevet

den gir meg ingenting

Anonymkode: 6234f...96a

Skrevet

Litt for intenst, men siden den er så dyr så bruker jeg den en gang  iblant 😋

Anonymkode: 9290e...dac

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Litt for intenst, men siden den er så dyr så bruker jeg den en gang  iblant 😋

Anonymkode: 9290e...dac

Er det den nyeste med 10 trinn? Er den fortsatt for intens?

Anonymkode: 5e02c...7f6

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har både pro og premium modellen. Premium er absolutt verdt prisen sin! 

Det er 10 innstillinger på intensitet på premium, så det bør være noe for enhver smak. 

Hva er forskjellen på dem bortsett fra antall trinn? Jeg har pro og synes den er helt fantastisk. Fungerer premium enda bedre?

Anonymkode: cc6e0...276

Skrevet

Hvor har dere kjøpt den?

Anonymkode: be6f4...436

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er forskjellen på dem bortsett fra antall trinn? Jeg har pro og synes den er helt fantastisk. Fungerer premium enda bedre?

Anonymkode: cc6e0...276

Premium modellen starter og stopper av seg selv ved "hudkontant". Synes pro modellen er litt klumpete. Premium ligger bedre i handa og er slankere og lengre, noe som gjør den enklere å bruke sammen med partner. 

Husker ikke om pro er vanntett, men det er i alle fall premium så det er helt perfekt å ta den med i dusjen😍

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har dere kjøpt den?

Anonymkode: be6f4...436

Jeg kjøpte på www.nytelse.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...