Gå til innhold

Har du tatt gastric sleeve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge lå du inne? Fungerte du normalt raskt etterpå? (Følge opp barn);

Anonymkode: ce6d4...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lå til dagen etter. Operert onsdag.  Drit dårlig torsdag. Var på bibliotek og tur i byen med barna lørdag og dro på teknisk museum mandag. Tilbake på jobb etter halvannen uke 

Anonymkode: 8fa9f...046

Skrevet

heldigvis ikke. har klart og slanke av meg 70 kg, bare med og trene og spise sunt, ønsket ikke ta det selvom legen forslo det, mange sliter svært mye etterpå og også Pyskisk.

Anonymkode: f93c8...4b8

Skrevet
På 13.4.2019 den 6.13, Anonym bruker skrev:

Lå til dagen etter. Operert onsdag.  Drit dårlig torsdag. Var på bibliotek og tur i byen med barna lørdag og dro på teknisk museum mandag. Tilbake på jobb etter halvannen uke 

Hvor ble du operert? Hvordan dårlig var du dagen etter?

Skrevet
På 13.4.2019 den 18.06, Anonym bruker skrev:

heldigvis ikke. har klart og slanke av meg 70 kg, bare med og trene og spise sunt, ønsket ikke ta det selvom legen forslo det, mange sliter svært mye etterpå og også Pyskisk.

Anonymkode: f93c8...4b8

Hvordan?

Skrevet

Lå inne til dagen etter. I bra form raskt, men kunne ikke løfte barn (hadde ettåring) på noen uker. Dvs fikk ikke lov av legene.  

Anonymkode: 9c765...538

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ble du operert? Hvordan dårlig var du dagen etter?

På aleris Frogner. Jeg var ekstremt trøtt, uvel, følte meg influensasjuk i hue. Om det ga mening. Men var nok en reaksjon på narkosen (jeg glemte å opplyse om at jeg ikke tåler all narkose like godt). 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

På aleris Frogner. Jeg var ekstremt trøtt, uvel, følte meg influensasjuk i hue. Om det ga mening. Men var nok en reaksjon på narkosen (jeg glemte å opplyse om at jeg ikke tåler all narkose like godt). 

Hvor mye veide du ved operasjon? Hva veier du nå?

Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Ja, jeg har opr sleeve. 1,5 år siden. 

Lå ei natt, dårlig form utskrivelsesdag og dagen etterpå. Dårlig pga fikk ikke i meg drikke, og det stressa meg litt. Opr på privatklinikk. 

Dag 3 var jeg i bra form. Hadde litt smerter i det ene opr såret. Smerter når reiste meg og la meg ned i senga. 

Hadde gjort det igjen. Fått et nytt liv, har det helt fantastisk bra! 

Gått ned 41 kg, og er fornøyd. Er ikke dratt i ansiktet, men ser frisk ut ifg andre. 

Anonymkode: 549c0...813

Skrevet
På 15.4.2019 den 14.39, Anonym bruker skrev:

Hvor mye veide du ved operasjon? Hva veier du nå?

125, nå 82

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har opr sleeve. 1,5 år siden. 

Lå ei natt, dårlig form utskrivelsesdag og dagen etterpå. Dårlig pga fikk ikke i meg drikke, og det stressa meg litt. Opr på privatklinikk. 

Dag 3 var jeg i bra form. Hadde litt smerter i det ene opr såret. Smerter når reiste meg og la meg ned i senga. 

Hadde gjort det igjen. Fått et nytt liv, har det helt fantastisk bra! 

Gått ned 41 kg, og er fornøyd. Er ikke dratt i ansiktet, men ser frisk ut ifg andre. 

Anonymkode: 549c0...813

Hvor lenge etter begynte du å gå ned?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

125, nå 82

Går du enda ned? Hvor lang tid på de kiloene?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Går du enda ned? Hvor lang tid på de kiloene?

Nei jeg går ikke ned mer. Stått stille i flere år, men det er helt greit. Målet var aldri å bli ei sylfide med mine 180 cm. Jeg trives sånn jeg er nå :) tok vel rundt 6 mnd 

Skrevet

3 år siden operasjon. Vekten gikk ned i et år, deretter stoppet det. Er fornøyd med vekten, forståvidt, selvom jeg godt kunne gått ned 10 kg til. Men men.... 

Men nå virker ikke operasjonen lenger. Jeg kan spise større mengder, og vekta går styggfort opp om jeg ikke passer på. Alt i alt angrer jeg ikke, men nå må jeg passe på som en smed, så jeg ikke havner der jeg var før operasjonen.

Hadde gjort det igjen, uten å nøle.

Anonymkode: 84acd...89d

Skrevet

Hvor mye kostet det? 

Anonymkode: cfd27...3d3

Skrevet

Nei jeg går ikke ned mer. Stått stille i flere år, men det er helt greit. Målet var aldri å bli ei sylfide med mine 180 cm. Jeg trives sånn jeg er nå :) tok vel rundt 6 mnd 

Godt å lese at du er fornøyd.

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye kostet det? 

Anonymkode: cfd27...3d3

Vet ikke, men tror ca 120000. Jeg får dekket.

Skrevet

3 år siden operasjon. Vekten gikk ned i et år, deretter stoppet det. Er fornøyd med vekten, forståvidt, selvom jeg godt kunne gått ned 10 kg til. Men men.... 

Men nå virker ikke operasjonen lenger. Jeg kan spise større mengder, og vekta går styggfort opp om jeg ikke passer på. Alt i alt angrer jeg ikke, men nå må jeg passe på som en smed, så jeg ikke havner der jeg var før operasjonen.

Hadde gjort det igjen, uten å nøle.

Anonymkode: 84acd...89d

Har magesekken utvidet seg? Stoppet vektnedgangen?

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har magesekken utvidet seg? Stoppet vektnedgangen?

Det er ikke bare en pasient jeg har møtt som har lagt på seg alt de har gått ned pluss ti kilo til. Det sitter i hodet. 

Anonymkode: 26c90...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...