Gå til innhold

Hvilken hårfrisyre har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken hårfrisyre har du? Kort, langt? Pannelugg? Hva passer best til ei dame i midten av 40 årene?

Anonymkode: 718a9...fc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart 40. Har halvlangt hår (litt nedenfor skuldrene og en slags bob.

hvilken frisyre man kler kommer an på hvilken type man er i personlighet og hvilken klesstil man har.

Anonymkode: b126e...8e3

Skrevet

Kommer an på ansiktsformen bla. om hva man kler. 

Anonymkode: 2d42f...a14

Skrevet

Jeg er 44 år og har langt hår. 

Har tykt krøllete hår så har ikke så mange muligheter egentlig. Har prøvd å ha det kort, men det vokser veldig fort ut av fasong og jeg ser ut som en 80 åring med ny permanent. Har prøvd å ha halvlangt eller bob, men det ser fort ut som en lampeskjerm. Har prøvd å klippe det opp, men det blir fort tørt og frizzy så småhår står rett ut. Har prøvd å ha pannelugg, men en verv midt i panna gjør det veldig krevende å få den til å ligge pent. 

Så da blir det langt da 😉

Anonymkode: 2fec8...ef9

Skrevet

Hva man passer til kommer jo an på så mye... ansiktsform, hodeform, hårkvalitet, personlighet, kroppsform, klesstil. Og så kommer jo farger inn i tillegg.

Finn en frisør som er god til å se personen, ikke bare følger moter. Den riktige klippen blir bra uansett.

Anonymkode: 5a016...d75

Skrevet

Kort, grått og rufsete. 

Anonymkode: 448a0...dfd

Skrevet

Jeg har nesten hanekam frisyre. En stripe med litt lengde på håret på toppen av hodet, og klipt kort på resten. Planen er nå å få håret på toppen til å gå ned til skuldrene. Jeg har nemlig så tykt hår at når jeg lager midtskill når hået er slikt så ser det ut som jeg bare har hår til skuldrene og fortsatt tykt hår. Jeg har så sykt hår at om jeg har hår på hele hodet ser det ut som jeg har afro og det ser bare teit ut når jeg er helt norsk. Ungene syns jeg hadde teit sveis for noen år siden, men når håret dems begynte å bli tykkere forsto de hvorfor. De har tykt hår, men langt i fra så tykt som meg. 14åringen vurderer å barbere endel hår, for hunsliter med å få det i strikk nå. 

Anonymkode: 26ab1...db2

Skrevet

Har langt, tykt hår. Med sideskill. Klipper lugg innimellom. Skal klippe det kort før jul😊

Anonymkode: bab73...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...