Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Det høres kanskje skrytete ut, men hun er veldig populær, og det er mange som ønsker å være sammen med henne (Også sagt fra lærer). Så hun blir ofte invitert på besøk og på overnatting i helger. Noen ganger blir hun invitert på overnatting både fredag og lørdag av to forskjellige venninner. Hun elsker å ha besøk og spesielt å være på besøk, så jeg sier stort sett alltid ja, selv om det kan bli to overnattinger på rad innimellom. Og noen ganger flere helger på rad. Jeg ser hun trives og jeg kan ikke merke på henne at hun blir sliten av det. Men, det kan jo hende hun blir sliten uten at jeg merker det. Mannen mener at hun er for mye på farten. Mens jeg tenker at det er greit så lenge hun selv har det bra og ønsker dette selv. Hun sier selv hun ikke blir sliten og jeg merker ikke noe til det. Hva tenker dere? Anonymkode: e52af...af4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Min erfaring er at barn er forskjellig, men at de gjerne selv gir uttrykk for hva de ønsker, hva de blir sliten av osv når de blir så store som 8 år. Jeg har fire barn, og har vel egentlig to av hver sort, to som aldri blir sliten av å være sammen med venner og godt kunne vært det hele tiden, og to som ønsker å være litt hjemme uten venner for å sanke krefter og hvile seg litt. Jeg har stort sett latt ungene styre dette selv. Nå er de 10 til 18 år gamle og det ser ut som de alle finner fint ut av dette med venner. I dag er f.eks 10-åringen med en venninne og kommer hjem på søndag, mens 12-åringen er her hjemme og nyter det å være alene etter å ha hatt med venner hjem fra skolen to dager på rad. Anonymkode: 73ea9...948
Anonym bruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 Er vel noe i det. Jeg syns det er vanskelig å si nei uten grunn liksom. Og jeg ser jo hun trives med det. Det er jo roligere perioder også, så det går ikke i 100 året rundt. Hi Anonymkode: e52af...af4
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Hva heter hun jenta? Anonymkode: 53878...47b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Er hun enebarn? Hvis hun er det er det kanskje en naturlig forklaring på hvorfor hun så ofte er hos venninner. Enebarn er leker jo oftere hos vennene sine ettersom de ikke har noen søsken å leke med hjemme. Anonymkode: 53878...47b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #6 Skrevet 14. april 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er hun enebarn? Hvis hun er det er det kanskje en naturlig forklaring på hvorfor hun så ofte er hos venninner. Enebarn er leker jo oftere hos vennene sine ettersom de ikke har noen søsken å leke med hjemme. Anonymkode: 53878...47b Hun er ikke enebarn. Har to søsken. Hi Anonymkode: e52af...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå