Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Har noen god erfaring med øyelege til barn under skolealder? Spiller ingen rolle hva det koster, vil bare at barnet skal komme til en dyktig lege. Anonymkode: aaddd...c5f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 Han på Råholt er veldig dyktig. Tidligere lege på øyeavdelingen på Ullevål tror jeg. Han er rutinert og dyktig. Øvre Romerike øyelegekontor tror jeg det heter. Ligger ved råholtsenteret. Anonymkode: 600dc...470
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Han på Råholt er veldig dyktig. Tidligere lege på øyeavdelingen på Ullevål tror jeg. Han er rutinert og dyktig. Øvre Romerike øyelegekontor tror jeg det heter. Ligger ved råholtsenteret. Anonymkode: 600dc...470 Hvis du mener Lindberg så er han pensjonert nå. Men den nye som tar over virker også veldig dyktig da. Vært der en gang. Anonymkode: 8f96a...5b9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Hun i Pilestredet. Ellen... Rosenlund? Avtalespesialist, så koster ikke noe, litt ventetid er det jo, men ikke vært ille de gangene vi har blitt henvist. Anonymkode: a1957...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå