Gå til innhold

Slette noen på Facebook


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en arbeidskollega som har slettet meg på Facebook. Vi hadde en diskusjon i går, men ble enig etterpå. I dag hadde hun fri og hun har bursdag. Jeg skulle inn på Facebook for å sende en gratulasjon, men hun har slettet meg. Er ikke det utrolig barnslig? Dette tar jeg som en beskjed om at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre. Vi har ikke noe kontakt utenom i arbeidstiden, så det er jo greit å ikke ha henne på Facebook. Men synes at hun kunne ha sagt noe vist hun er sur for noe. Hva synes du? 

Anonymkode: a195e...9a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det er i dag hun har slettet deg, og at det ikke bare er i dag hun har oppdaget det? Dersom hun har slettet derpå bakgrunn av den uenigheten så synes jeg det er tullete, men samtidig ikke opp til hverken deg eller meg å kunne påvirke.

Facebookvennskap betyr ingenting, og om det først og fremst er et kollegialt forhold dere har hatt og kommer til å ha, sier det uvesentlig. Hun kan ha hatt en opprydning i lista si og bare ville ha de hun har et annet type forhold til

 

Jeg bad en person jeg møtte ved noen få anledninger om fb-vennskap for flere år siden. Jeg fikk et godt inntrykk av henne og synes hun virket trivelig, og kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med henne, selv om jeg ikke hadde planer om noe bestevennforhold. Hun aksepterte forespørselen, men etter noen dager oppdaget jeg at hun hadde blokkert meg! Jeg ble faktisk litt såret, for jeg tenkte at hun heller ikke ha avvist forespørselen min eller latt være å svare, en blokkering tolket jeg som at hun hadde behov for å skjerme seg for meg. Jeg har ikke en aktiv rolle på fb, og kan ikke ha fremstått som plagsom eller invaderende der.

Poenget mitt med min historie er å fortelle at selv om det kan virke tullete, så forstår jeg også at man kan få en reaksjon på hvorfor man er avvist, selv om forholdet er uviktig.

Skrevet
9 timer siden, den perfekte mor skrev:

Sikker på at det er i dag hun har slettet deg, og at det ikke bare er i dag hun har oppdaget det? Dersom hun har slettet derpå bakgrunn av den uenigheten så synes jeg det er tullete, men samtidig ikke opp til hverken deg eller meg å kunne påvirke.

Facebookvennskap betyr ingenting, og om det først og fremst er et kollegialt forhold dere har hatt og kommer til å ha, sier det uvesentlig. Hun kan ha hatt en opprydning i lista si og bare ville ha de hun har et annet type forhold til

 

Jeg bad en person jeg møtte ved noen få anledninger om fb-vennskap for flere år siden. Jeg fikk et godt inntrykk av henne og synes hun virket trivelig, og kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med henne, selv om jeg ikke hadde planer om noe bestevennforhold. Hun aksepterte forespørselen, men etter noen dager oppdaget jeg at hun hadde blokkert meg! Jeg ble faktisk litt såret, for jeg tenkte at hun heller ikke ha avvist forespørselen min eller latt være å svare, en blokkering tolket jeg som at hun hadde behov for å skjerme seg for meg. Jeg har ikke en aktiv rolle på fb, og kan ikke ha fremstått som plagsom eller invaderende der.

Poenget mitt med min historie er å fortelle at selv om det kan virke tullete, så forstår jeg også at man kan få en reaksjon på hvorfor man er avvist, selv om forholdet er uviktig.

Spesielt å blokkere deg da

Anonymkode: 0f3a3...747

Skrevet

Kjenner meg igjen.. Har ei søster som plutselig blokkerte meg. To timer før klemte vi hverandre og tulla og lo. Jeg skulle takke for en fin dag, men meld kom ikke fram. Jeg spurte , og  Hun begrunnet det med at hun ikke orket å se livet mitt og barna mine der. Jeg legger ut kanskje maks ett eller to innlegg i mnd.. Så hun blokkerte det enste stedet vi skrev meldinger til hverandre, inne på meldinger. 

Veldig sårende og dårlig, hun vil ikke si hvorfor hun er sur engang. Eller hva jeg har sagt. ( Jeg har gått på eggeskall i alle år, hun er veldig lunefull. Vet ikke hvor jeg har henne. Glad i meg ene dagen, hater meg den neste omtrent. )

men vi kan bare styre oss selv. Hvis de oppfører seg patetisk, så får vi bare la de være. 

Fokuser på de som gir deg energi HI  😊

 

Anonymkode: fb41e...975

Skrevet

Hvordan ser man at noen har blokkert en da?

Anonymkode: ae20f...65c

Skrevet

Om du søker på de og du ikke får de opp, dersom noen ser ut som de svarer dem i et kommentarfelt (foreksemåel ved å henvise til navnet deres i svaret sitt), og du ikke få se kommentaren det blir svart på. Eller dersom dere har hatt en messengersamtale som er borte eller utilgjengelig for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...