Gå til innhold

Hva ønsker deres 8 år gamle jenter seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva liker de å holde på med? Trenger tips til gave.

Anonymkode: bd555...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker, LOL, smykker, klær, DIY-sett, malesaker, bl.a. 

Anonymkode: 24e2a...cf6

Skrevet

Min ønsker seg klær og vil såå gjerne dra på shopping 😛 (trenger virkelig å fylle opp garderoben, siden nesten alle klærne har blitt for små). 

Ellers elsker hun butikken «flying tiger», hvis hun hadde fått lov til å få en sum for å handle der hadde hun blitt overlykkelig 😊 Masse dill dall. 

Ønsker seg for øvrig sparkesykkel, sykkel, hjelm, en hund, hehe. Sminkesaker, rullesko (heter det det?), bøker, spill, leker fra butikken «Kosmos», vi var der og det var ikke måte på hva hun ønsker seg 😛

Skrevet
1 time siden, Gidder ikke! skrev:

Min ønsker seg klær og vil såå gjerne dra på shopping 😛 (trenger virkelig å fylle opp garderoben, siden nesten alle klærne har blitt for små). 

Ellers elsker hun butikken «flying tiger», hvis hun hadde fått lov til å få en sum for å handle der hadde hun blitt overlykkelig 😊 Masse dill dall. 

Ønsker seg for øvrig sparkesykkel, sykkel, hjelm, en hund, hehe. Sminkesaker, rullesko (heter det det?), bøker, spill, leker fra butikken «Kosmos», vi var der og det var ikke måte på hva hun ønsker seg 😛

Hva ønsker hun seg på Kozmos?

Anonymkode: dc052...cdf

Skrevet

På kozmoz ønsker hun seg lego, TY bamser, sminkegreier til barn, utkledningstøy, fargeblyanter -sånne tykke trekantede, ellers kommer jeg ikke på mer, men det var masse interessant og spennende der 😊

Skrevet
4 timer siden, Gidder ikke! skrev:

På kozmoz ønsker hun seg lego, TY bamser, sminkegreier til barn, utkledningstøy, fargeblyanter -sånne tykke trekantede, ellers kommer jeg ikke på mer, men det var masse interessant og spennende der 😊

Takk. Snart 8 års dag her.

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk. Snart 8 års dag her.

Gratulerer! 😊

Skrevet

El-gitar :P

Discokule

Anonymkode: 434fc...53c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...