Gå til innhold

er Elliot og Victor de nye it navnene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

bare siden januar, så har folk jeg kjenner eller vet hvem er brukt disse navnene, 4 Elliot og 3 Victor.

Synes Victor er Nydelig, men Liker Elliot kun med engelsk uttale, synes det blir for engelsk i norge

Anonymkode: b3d0b...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begge navnene på min toppliste 🙂, synes det er fine navn, bryr meg ikke om hva andre mener. 🙂

Anonymkode: 4d758...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt og se man har så ulike meninger. Ja bra man elsker navnene, og er helt enig med deg at jeg hadde heller ikke brydd meg hva andre mener, det gjorde jeg ikke med sønnen, som fikk 2 såkalte poppis navn.

Anonymkode: b3d0b...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg føler det er veldig poppis å lage egne navn for tiden, bare bytte ut noen bokstaver eller sette sammen navn 🙂 mange interessante navn for tiden. 🙂

Anonymkode: 4d758...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minute ago, Anonym bruker said:

Men jeg føler det er veldig poppis å lage egne navn for tiden, bare bytte ut noen bokstaver eller sette sammen navn 🙂 mange interessante navn for tiden. 🙂

Anonymkode: 4d758...158

Ja det også er veldig inn

Anonymkode: b3d0b...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victor synes jeg er kult! Men ville ikke valgt det selv. Kjenner en liten gutt som heter det!

Elliot liker jeg veldig godt og kunne godt kalt en eventuelt gutt for det😊 Kjenner en Elliot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Elliot forbinder jeg bare med skurken Elliot Carver i den dårlige Bond-filmen fra 1997.

Anonymkode: f58db...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...