GÃ¥ til innhold

Botox i morgen- er plutselig blitt litt skeptisk 🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

PÃ¥ 15.4.2019 den 13.17, Anonym bruker skrev:

Skal du ha så mye som de setter ved migrene koster det 5000,-++ pr gang. Gjentas hver 12uke. De som er sterkt plaget får det på frikortet og med egenandel.Tror synskorrigering er det riktige for deg;)

Anonymkode: eca48...17b

Takk for svar! Jeg har nettopp hatt grundig synssjekk pga dette, men synet er faktisk perfekt! Optikeren mente jeg var veldig lysømfintlig. Går nærmest konstant med solbriller ute. Det hjelper, men ikke nok. Er redd jeg ikke har store nok problemer til å få det dekket. Jeg blir jo ikke sengeliggende av hodepinen, men går svært ofte med et trykk framme i hodet og rundt øyepartiet... 5000kr gangen har jeg ikke råd til! Noen som vet hva som må til for.å få dekket?

Anonymkode: 13582...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Jeg har nettopp hatt grundig synssjekk pga dette, men synet er faktisk perfekt! Optikeren mente jeg var veldig lysømfintlig. Går nærmest konstant med solbriller ute. Det hjelper, men ikke nok. Er redd jeg ikke har store nok problemer til å få det dekket. Jeg blir jo ikke sengeliggende av hodepinen, men går svært ofte med et trykk framme i hodet og rundt øyepartiet... 5000kr gangen har jeg ikke råd til! Noen som vet hva som må til for.å få dekket?

Anonymkode: 13582...e59

Etter som jeg har skjønt, så må du ha kronisk migrene for å få det dekket

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etter som jeg har skjønt, så må du ha kronisk migrene for å få det dekket

Anonymkode: d7057...87c

Og diagnosen må settes av nevrolog

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Jeg har nettopp hatt grundig synssjekk pga dette, men synet er faktisk perfekt! Optikeren mente jeg var veldig lysømfintlig. Går nærmest konstant med solbriller ute. Det hjelper, men ikke nok. Er redd jeg ikke har store nok problemer til å få det dekket. Jeg blir jo ikke sengeliggende av hodepinen, men går svært ofte med et trykk framme i hodet og rundt øyepartiet... 5000kr gangen har jeg ikke råd til! Noen som vet hva som må til for.å få dekket?

Anonymkode: 13582...e59

Kanskje du skulle prøvd å være med i et studie for botox mot spenningshodepine

https://hodepinenorge.no/deltakere-med-spenningshodepine-sokes-til-studie-av-botox-behandling/

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 12.4.2019 den 7.32, Anonym bruker skrev:

Du blir ikke stiv og rar i blikket og ansiktet etter en behandling 🙂 Jeg tar det selv 2 ganger i året og heller ikke her merker samboer det.

Anonymkode: fb5b3...a65

Altså, hvis ikke samboer merker det (altså at det ikke synes), hva er vitsen?? Eller bryr han seg så lite at han ikke ser deg?

Anonymkode: e3e08...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Jeg har nettopp hatt grundig synssjekk pga dette, men synet er faktisk perfekt! Optikeren mente jeg var veldig lysømfintlig. Går nærmest konstant med solbriller ute. Det hjelper, men ikke nok. Er redd jeg ikke har store nok problemer til å få det dekket. Jeg blir jo ikke sengeliggende av hodepinen, men går svært ofte med et trykk framme i hodet og rundt øyepartiet... 5000kr gangen har jeg ikke råd til! Noen som vet hva som må til for.å få dekket?

Anonymkode: 13582...e59

Har du tunge øyelokk? Det kan og gi hodepine

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo veldig merkelig! Mange som sier de ser det, men ingen sier noe?🤨Jeg er sikker på at ingen i familien har sett det, for da hadde de sagt i fra. Vi er en veldig frittalende familie. Det gjenstår å se om de på jobben ser noe... Gruer meg litt, samtidig litt spent på om det blir lagt merke til.... Ser det godt selv, men usikker allikevel om andre ser det... 

hi

Anonymkode: edaa6...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...