Gå til innhold

Forelsket i kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle mine ungdoms- og voksenår har jeg tenkt at kjærlighet er romantisert, overdrevet og uoppnåelig. Forelskelse har jeg aldri opplevd tross mye interesse fra gutter fra tidlig tenårene. Nå har jeg møtt en helt fantastisk person og jeg er for første gang i mitt liv forelsket. Det er vondt, godt og frustrerende. Personen er nemlig min kollega som jeg jobber veldig tett på. Aldri har jeg følt meg så trygg på å gi komplimenter, være åpen og ærlig om hvordan personen er, men jeg kan ikke si at jeg er forelsket fordi vedkommende ikke er singel og helt garantert ikke føler det samme for meg. 

Anonymkode: ecbed...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det ligge, det er mitt råd. Og iallefall om det er barn inni bildet. Det er godt og vondt å være forelsket. Er du singel? Om ikke, så lar du forelskelsen gå utover han hjemme 😉 Vær ekstra amorøs på hjemmebane 😉Om du er singel, så sitt ikke hjemme og dyrk noe som aldri vil bli noe av! Løft blikket  og se etter andre som du faktisk kan få- og la din kollega bare være en hyggelig flørt ❤️😏

Anonymkode: 1dfda...215

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

La det ligge, det er mitt råd. Og iallefall om det er barn inni bildet. Det er godt og vondt å være forelsket. Er du singel? Om ikke, så lar du forelskelsen gå utover han hjemme 😉 Vær ekstra amorøs på hjemmebane 😉Om du er singel, så sitt ikke hjemme og dyrk noe som aldri vil bli noe av! Løft blikket  og se etter andre som du faktisk kan få- og la din kollega bare være en hyggelig flørt ❤️😏

Anonymkode: 1dfda...215

Det er det jeg må for jeg er ikke en som ødelegger andres forhold. Jeg er singel og barnløs, kollegaen har ikke barn. Kan sikkert få noen andre, men det er jeg ikke interessert i fordi jeg ikke blir forelsket. Lever godt som singel. 

• 4 uker senere...
Skrevet
På 11.4.2019 den 21.01, Anonym bruker skrev:

I alle mine ungdoms- og voksenår har jeg tenkt at kjærlighet er romantisert, overdrevet og uoppnåelig. Forelskelse har jeg aldri opplevd tross mye interesse fra gutter fra tidlig tenårene. Nå har jeg møtt en helt fantastisk person og jeg er for første gang i mitt liv forelsket. Det er vondt, godt og frustrerende. Personen er nemlig min kollega som jeg jobber veldig tett på. Aldri har jeg følt meg så trygg på å gi komplimenter, være åpen og ærlig om hvordan personen er, men jeg kan ikke si at jeg er forelsket fordi vedkommende ikke er singel og helt garantert ikke føler det samme for meg. 

Det kan jo hende 

Anonymkode: 5ddd9...1e7

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo hende 

Anonymkode: 5ddd9...1e7

Nei, kollegaen er fantastisk og er veldig involvert i sitt forhold. Jeg tror aldri det vil bli slutt mellom dem. Det er en av mange grunner til min forelskelse. Han jobber virkelig hardt for å passe på at alle har det bra. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, kollegaen er fantastisk og er veldig involvert i sitt forhold. Jeg tror aldri det vil bli slutt mellom dem. Det er en av mange grunner til min forelskelse. Han jobber virkelig hardt for å passe på at alle har det bra. 

Kanskje er det akkurat det du skriver her du kan lære av ham, fordi du nå har en veldig tydelig "mal" på hvilke egenskaper en mann må ha for at du skal falle for ham. Du ønsker en mann som virkelig jobber for å ta vare på det han har, som virkelig bryr seg om at alle han omgås daglig har det bra, en som ønsker å stille opp og være der for andre.

Kanskje du ikke har opplevd det så tydelig før med andre menn? I så fall kan det kanskje være enklere for deg å komme over forelskelsen, akseptere at det blir ikke ham, men at du tar med deg en slags takknemlighet fordi han så tydelig har vist deg hva du vil ha?

Jeg har vært der, det ble enklere for meg å gå videre følelsesmessig da dette gikk opp for meg, at jeg faktisk lærte noe veldig viktig av den mannen, selv om vi aldri var sammen.

Anonymkode: 5ed78...a49

Skrevet

Dersom han ikke har barn ville jeg vært ærlig med han om mine følelser. Kan jo hende han gjengjelder. 

Anonymkode: ae191...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...