Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Har plutselig nå både blødninger, litt smerter i magen og samtidig har trådene på spiralen forsvinner et stykke opp. Kjenner tråden, men bare såvidt og har kjent de godt tidligere. Er det normalt? Anonymkode: a8de5...241
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har plutselig nå både blødninger, litt smerter i magen og samtidig har trådene på spiralen forsvinner et stykke opp. Kjenner tråden, men bare såvidt og har kjent de godt tidligere. Er det normalt? Anonymkode: a8de5...241 Hvor lenge har den sittet inne? Jeg har hatt min i 3 år (Mirena) og har fått mer menssmerter (også utenom mens). Gynekologen mente det kunne tyde på at "hormonene er i ferd med å bli brukt opp". Det betyr ikke at den ikke funker som prevensjon, men at det påvirker blødninger o.l. Anonymkode: 11aad...58e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 Snart 2 år. Har også mirena. Har nesten ikke blødd noe siden jeg satt den inn. Anonymkode: a8de5...241
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #4 Skrevet 11. april 2019 Kjenner dere trådene? Jøss mine er klippet veldig kort, kjenner de ikke med fingrene. Men mannen kjenner de av og til under sex og det synes han er litt ubehagelig. Hva sier mannen under sex til de da? Anonymkode: 3f4ac...0e6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #5 Skrevet 11. april 2019 Man skal jo kjenne trådene med fingrene. Dette bør man gjøre regelmessig for å sjekke at den ikke har falt ut. Han kjenner ingenting til de under sex. Hvis trådene er veldig korte kan det være vanskeligere å få den ut når den skal tas ut. Anonymkode: a8de5...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå