Gå til innhold

Utgått pizzasaus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg åpnet et glass pizzasaus for fem dager siden. Lagde nå småpizzaer av resten, som jeg tenkte å sende med på skolen i morgen. Oppdaget nå at det står holdbarhet maks 4 dager etter åpning i kjøleskap. Kan de sendes med i morgen? Da har det gått 6 dager siden det ble åpnet.

Anonymkode: 1b4b1...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det mugg på den? Hvis ikke så det ikke farlig.

Anonymkode: 1e0d3...724

Skrevet

Helt trygt👍🏻

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var det mugg på den? Hvis ikke så det ikke farlig.

Anonymkode: 1e0d3...724

Usikker på om det var mugg, men jeg tror ikke det. Jeg rørte i den før jeg kikka oppi. Ingen mugg å se langs kanten oppover i glasset i alle fall.

14 minutter siden, den perfekte mor skrev:

Helt trygt👍🏻

Satser på det. Ungene klagde ikke da de fikk prøvesmake i alle fall.

Skrevet

Oi, står det max 4 dager etter åpning??

Vi pleier å ha åpnet pizzasaus i kjøleskapet i ukesvis, i allefall 2-3 uker, har aldri tenkt på det. Kaster når det er mugg, eller lukter stygt, men jeg vet ikke om vi noen gang har kastet pizzasaus. Ingen som har blitt syk her i huset i allefall.

Anonymkode: 88de5...b49

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Oi, står det max 4 dager etter åpning??

Vi pleier å ha åpnet pizzasaus i kjøleskapet i ukesvis, i allefall 2-3 uker, har aldri tenkt på det. Kaster når det er mugg, eller lukter stygt, men jeg vet ikke om vi noen gang har kastet pizzasaus. Ingen som har blitt syk her i huset i allefall.

Anonymkode: 88de5...b49

Ja, det står det. Har ikke lagt merke til det før jeg heller, men nå har både mannen og barna spist, og alle sa det var kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...