Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Jeg lurer på å kjøpe et escape room-spill til påske. Har noen av dere forsøkt dem og passer de for barn/ ungdom fra 12/14-årsalderen? Anonymkode: b147b...8da
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Kjøpte det til datteren min til jul. Mulig det er vi som er stokk dumme, men vi skjønte ikke opplegget (om noen har tips tas det i mot med takknemlighet). Ble pakket vekk og ikke brukt. Vi har bært på «ordentlig» Escape room og det var veldig gøy. Anonymkode: d6187...738
Superdolly Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Vi fikk et i fjor sommer. Vi syntes også det var vanskelig å skjønne hva man skulle gjøre. Det var ikke spesielt gøy, for det ble for vanskelig. I tillegg er det slik at når man har spilt hvert "rom" en gang, så er man ferdig med det. Vårt spill har fire "rom", så det kan altså brukes fire ganger. (Det er fordi at man kan det etter å ha gjort det en gang. Jeg tror det var derfor vi fikk spillet også, fordi de vi fikk det av hadde spilt ferdig.) Jeg hadde heller kjøpt et annet spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå