Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Orker ikke gå i detalj. Men min 13 år gamle datter sier stadig hun vil slutte. Det er et par som står bak utfrysing og bakvasking. Min datter er holdt utenfor. Hvor lenge skal vi holde det gående. Eller er det bare å hive seg rundt å bytte skole?? Vi har hatt utallige møter med rektor og lærer, men de sier bare at man kan ikke endre andre, bare seg selv. De jentene og guttene som fryser ute og baksnakker kan ikke endres, min datter må bare slutte å bry seg om det...... Og dersom min datter sier noe blir hun kaldt drama Queen..... Hvor lenge skal vi vente før vi bytter skole? Vi har lyst å søke ho inn på en privat friskole...... Anonymkode: 37b24...68d
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Vi sender 13 åringen på privatskole til høsten. Slipper unna mange slemme unger. De med dårlige foreldre velger gjerne ikke privatskole, så slipper derfor mye dritt Anonymkode: ca0bb...574
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 E mange « dårlige» foreldre velger og privatskoler, er ikke sånn at de holder seg til kommunale skoler og velstående smarte og bra foreldre velger privatskoler. Er drittunger over alt og drittlætere over alt. Men de har rett i en ting , og det er å slutte å bry seg... sorry men sant, dette er noe som kan følge folk hele livet og en må dessverre tåle å snu ryggen til Anonymkode: 9ee31...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå