Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Vi tar med barna på 8 og 11 år til Danmark i påsken. Skal til Legoland og Løveparken. Vi har leid hus/hytte inne på Lalandia-området. Vi skal også i det badelandet. Noen som har vært der med barn på mine barns alder som kan dele erfaringer? Anonymkode: 20cc0...c80
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Vi har vært der flere ganger, når ungene har vært på den alderen. Det er helt gull tid å reise på siden det ikke er så mange der da Bare husk å kle dere godt! Har ikke vært på lalandia så det vet jeg ikke noe om Anonymkode: 2f9eb...7f8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Ungene mine har elsket det på den alderene. De er gamle nok til å sette pris på å se, virkelig se på alt de har laget i lego der inne. De er også store nok til å kjøre karusellene, så dere får med dere alt Badelandet er supert, mine er skikkelige badenymfer, de er 10 og 12 nå og vil gjerne tilbake bare fordi de har sett på reklamen at de har laget en ny vannskliegreie der inne som ser gøy ut. De er med på alt der inne, alle sklier, tornadoer osv, alt er like gøy. Påsken er super å reise i, en del folk i parken (mye nordmenn), men ikke vannvittige køer. Været kan være litt ustabilt såpass tidlig da, det er gjerne litt mer vår enn her, men det kan være sure dager også. Sjekk værmeldingen og planlegg etter den, det er supert å være i badelandet en regnværsdag. Mine elsker den restauranten som er i 2.etg inne på Lalandia, det er en buffet hvor du betaler og forsyner deg så mange ganger du vil. Den er delt inn så de har en barneavdeling, en italiensk avdeling, en fiskeavdeling osv. Virkelig noe for enhver smak, og ungene digger maten der. Og viktigst av alt, dessertbufeen er med i prisen, der er det softis-maskin, sjokoladefontene, masse frukt og bær, kuleis, kaker osv og du forsyner deg av det du vil, så mange ganger du vil Ikke ofte mine unger knepper opp knappen, men det har de gjort her... Anonymkode: d3054...5a6
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Mine elsker den restauranten som er i 2.etg inne på Lalandia, det er en buffet hvor du betaler og forsyner deg så mange ganger du vil. Den er delt inn så de har en barneavdeling, en italiensk avdeling, en fiskeavdeling osv. Virkelig noe for enhver smak, og ungene digger maten der. Og viktigst av alt, dessertbufeen er med i prisen, der er det softis-maskin, sjokoladefontene, masse frukt og bær, kuleis, kaker osv og du forsyner deg av det du vil, så mange ganger du vil Ikke ofte mine unger knepper opp knappen, men det har de gjort her... Anonymkode: d3054...5a6 Det høres flott ut! Hvor lenge er det siden dere var der sist? Husker du hvor mye det koster å spise der? Anonymkode: 9997d...9d0
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres flott ut! Hvor lenge er det siden dere var der sist? Husker du hvor mye det koster å spise der? Anonymkode: 9997d...9d0 Mener det var ca 200 for voksne og 100 for barn. Anonymkode: d3054...5a6
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 Hei, kle dere veldig godt - når vi var der i påsken ett år var det verdens verste og kaldeste vær. Jeg hadde for lite klær med meg og holdt på å fryse ihjel - og det er dumt når endel av aktivitetene er utendørs. Vi fikk ett mye dårligere opphold fordi vi ikke hadde med oss nok varme klær. Det var shitkaldt rett og slett. Og det blåser 'alltid' i Billund, kjenner noen i Norwegian som ofte er på tur og de sier det alltid blåser. Anonymkode: 8764a...8c2
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hei, kle dere veldig godt - når vi var der i påsken ett år var det verdens verste og kaldeste vær. Jeg hadde for lite klær med meg og holdt på å fryse ihjel - og det er dumt når endel av aktivitetene er utendørs. Vi fikk ett mye dårligere opphold fordi vi ikke hadde med oss nok varme klær. Det var shitkaldt rett og slett. Og det blåser 'alltid' i Billund, kjenner noen i Norwegian som ofte er på tur og de sier det alltid blåser. Anonymkode: 8764a...8c2 Mens vi har opplevd å være der i påsken og gå i kortermet, så det er lurt å være forberedt på begge deler Anonymkode: d3054...5a6
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #8 Skrevet 10. april 2019 Ungene kommer til å elske det! 😉 Anonymkode: ae249...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå