GÃ¥ til innhold

Gravid?


LL7

Anbefalte innlegg

Hei jenter 😊

Hadde SA i midten av mars, ny runde med Letrozol og EL den 29.3(hadde SA også i desember).

Tok en A1 testmidt på dagen i går og en ny en i dag når jeg sto opp. Begge tydelig positive, men svake positive....

Vet at "strek er strek", men er så redd for at "det samme" skjer igjen :( 

Spm er: Kan jeg håpe på graviditet eller muligens kroppen tuller med hcg fra forrige runde? (Hadde verdi på bare 12 ved siste blodprøve i midten av mars).

Noen flere som har vært i "samme båt"? :(

 

20190410_053555.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men er bare så redd for at noe av hcg henger igjen fra forrige mnd's SA...for da var alle testene også positive,men ble aldri "sterke", akkurat som denne😣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en digital med uke indikator :) Tror ikke hcg kan henge igjen så lenge om den var på 12 i midten av mars. 

Anonymkode: 8ee11...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LL7 skrev:

Ja, men er bare så redd for at noe av hcg henger igjen fra forrige mnd's SA...for da var alle testene også positive,men ble aldri "sterke", akkurat som denne😣 

Hcg kan henge igjen! Du bør dra til gynekolog for å fastslå om det er forrige måneds eller ikke.

Anonymkode: 65b2b...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LL7 skrev:

Hei jenter 😊

Hadde SA i midten av mars, ny runde med Letrozol og EL den 29.3(hadde SA også i desember).

Tok en A1 testmidt på dagen i går og en ny en i dag når jeg sto opp. Begge tydelig positive, men svake positive....

Vet at "strek er strek", men er så redd for at "det samme" skjer igjen :(

Spm er: Kan jeg håpe på graviditet eller muligens kroppen tuller med hcg fra forrige runde? (Hadde verdi på bare 12 ved siste blodprøve i midten av mars).

Noen flere som har vært i "samme båt"? :(

 

20190410_053555.jpg

Når jeg var gravid ble A1 som denne, og clearblue hadde kjempe tydelig blå strek. Da var jeg ikke i tvil.

Anonymkode: 3c8c2...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...