LL7 Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Hei jenter 😊 Hadde SA i midten av mars, ny runde med Letrozol og EL den 29.3(hadde SA ogsÃ¥ i desember). Tok en A1 testmidt pÃ¥ dagen i gÃ¥r og en ny en i dag nÃ¥r jeg sto opp. Begge tydelig positive, men svake positive.... Vet at "strek er strek", men er sÃ¥ redd for at "det samme" skjer igjen :( Spm er: Kan jeg hÃ¥pe pÃ¥ graviditet eller muligens kroppen tuller med hcg fra forrige runde? (Hadde verdi pÃ¥ bare 12 ved siste blodprøve i midten av mars). Noen flere som har vært i "samme bÃ¥t"? :( Â
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Denne er jo kjempe positiv 🙂 Anonymkode: 63724...c1d
LL7 Skrevet 10. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2019 Ja, men er bare sÃ¥ redd for at noe av hcg henger igjen fra forrige mnd's SA...for da var alle testene ogsÃ¥ positive,men ble aldri "sterke", akkurat som denne😣Â
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 Ta en digital med uke indikator Tror ikke hcg kan henge igjen så lenge om den var på 12 i midten av mars. Anonymkode: 8ee11...166
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 3 timer siden, LL7 skrev: Ja, men er bare så redd for at noe av hcg henger igjen fra forrige mnd's SA...for da var alle testene også positive,men ble aldri "sterke", akkurat som denne😣 Hcg kan henge igjen! Du bør dra til gynekolog for å fastslå om det er forrige måneds eller ikke. Anonymkode: 65b2b...93e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 4 timer siden, LL7 skrev: Hei jenter 😊 Hadde SA i midten av mars, ny runde med Letrozol og EL den 29.3(hadde SA også i desember). Tok en A1 testmidt på dagen i går og en ny en i dag når jeg sto opp. Begge tydelig positive, men svake positive.... Vet at "strek er strek", men er så redd for at "det samme" skjer igjen Spm er: Kan jeg håpe på graviditet eller muligens kroppen tuller med hcg fra forrige runde? (Hadde verdi på bare 12 ved siste blodprøve i midten av mars). Noen flere som har vært i "samme båt"?  Når jeg var gravid ble A1 som denne, og clearblue hadde kjempe tydelig blå strek. Da var jeg ikke i tvil. Anonymkode: 3c8c2...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå