Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 Vil lage glutenfri sjokoladekake til bursdag, tenkte derfor å bruke Toros kakemiks. Noen som har erfaring med å bruke den i rund form? Tenkte å lage den i 2 former, på nettsiden anbefaler de 26 cm, men jeg vil ha høy kake og bruke mindre former. Kanskje lage 3 lag. Noen med erfaring og tips? Anonymkode: aa60a...765
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 Har laget den i rund form mange ganger. I 24cm. Da blir den høy men ikkje jevn på toppen. For vår del har d ikke gjort noe, men kan jo skjære til kaken om man ønsker kan iallefall dele den i to og få glasur i midten, evt steike to tynnere i 26cm. Anonymkode: 7ccff...8af
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Takk for svar, du har altså hele røren i en 24 cm form? Hi Anonymkode: aa60a...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå