Gå til innhold

Toro langpannekake i lag, rund form


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil lage glutenfri sjokoladekake til bursdag, tenkte derfor å bruke Toros kakemiks. Noen som har erfaring med å bruke den i rund form? Tenkte å lage den i 2 former, på nettsiden anbefaler de 26 cm, men jeg vil ha høy kake og bruke mindre former. Kanskje lage 3 lag. Noen med erfaring og tips?

Anonymkode: aa60a...765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har laget den i rund form mange ganger. I 24cm. Da blir den høy men ikkje jevn på toppen. For vår del har d ikke gjort noe, men kan jo skjære til kaken om man ønsker :) 

kan iallefall dele den i to og få glasur i midten, evt steike to tynnere i 26cm.

Anonymkode: 7ccff...8af

Skrevet

Takk for svar, du har altså hele røren i en 24 cm form?

Hi

Anonymkode: aa60a...765

Skrevet

Hele røren ja :)

Anonymkode: 7ccff...8af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...