Gå til innhold

Eggløsning eller ikke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg blir ikke klok på dette.. Jeg har en syklus på 27-33 dager. Startet med tester på dag 8. Så langt er alle negative. I går på dag 11, startet det med noe murringer på kvelden, i dag tidlig var det borte. Så kom kvelden i dag, og murringer er tilbake, men ikke en eneste positiv eggløsningstest.  Er testene på bærtur, eller er det jeg? 🙄 

Anonymkode: d1868...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dropp eggløsningstestene og ha samleie annenhver dag mellom dag 8 og 20 i syklusen, evt. hver dag i perioden 12-16. Da har dere mest sannsynlig truffet eggløsningen. Jeg hadde selv aldri en eneste positiv eggløsningstest og hadde eggløsning likevel og vært gravid 3 ganger😊

Anonymkode: 20c27...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dropp eggløsningstestene og ha samleie annenhver dag mellom dag 8 og 20 i syklusen, evt. hver dag i perioden 12-16. Da har dere mest sannsynlig truffet eggløsningen. Jeg hadde selv aldri en eneste positiv eggløsningstest og hadde eggløsning likevel og vært gravid 3 ganger😊

Anonymkode: 20c27...29f

Da tror at vi skal gi det forsøk istedet, det er ikke noe vettug å få ut av disse testene tydeligvis. Takk for svar ☺️

Anonymkode: d1868...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hos noen stiger og dropper hormonet fort, og det anbefales å ta en test mellom 11-15 og på kvelden. Lykke til med prøvingen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tester per dag har du tatt? Hos enkelte er hormontoppen så kort at de må teste 2 ganger om dagen, og har hørt om enkelte som tester 3 ganger per dag.

Men som over, bare ha masse sex isteden. Vi har to barn og har aldri brukt EL-tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...