Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 Jeg har hatt mye smerter øverst i magen spesielt i midten øverst og ved høyre ribbein, det gjør vondt å bøye seg og det er en brennende smerte der, føler det er sårt og vondt. Nå har det begynt å gjøre vondt når jeg F.eks snyter meg. Jeg var hos jordmor idag og hadde +1 med protein og fått litt vann i kroppen og er til tider kvalm. I helgen hadde jeg noe jeg selv trodde var rier som varte et halvt døgn, med sammentrekninger hvert 2 minutt. Jordmor ba meg ta blodprøver for å sjekke svangerskapsforgiftning. Jeg hadde ikke høyt blodtrykk( 130/77). Hva var deres tegn og fant dere det ut på blodprøver?er ikke lett å få time hos fastlege så raskt. Anonymkode: 4902c...33b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 Jeg hadde vanvittige mengder med vann i kroppen, gikk opp en kilo for dagen mot slutten og klarte nesten ikke å gå fordi bena var så fulle av vann. Så fikk jeg sterk pannehodepine en dag, noe jeg ble bedt om å passe opp for og gikk til legevakten. Selv om det bare var tre dager siden sist kontroll der alt var fint, hadde jeg nå plutselig BT på 165/120 og +3 på proteiner. Ble sendt rett til sykehuset hvor de satt igang fødselen dagen etter. Alt gikk helt fint, heldigvis. Og så fikk jeg tidenes vektnedgang etterpå, 27 kilo på 4 dager 😂 Anonymkode: d585b...fd4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #3 Skrevet 9. april 2019 Hele kroppen var full av vann. Var hoven overalt. Pløsete. Gikk opp 5 kg på ett døgn. Alvorlig høyt blodtrykk. Svimmel og fikk ikke med meg hva som skjedde rundt meg. Mistet hørsel. Var kjempedårligBle hentet med ambulanse og babyen km ut 3 timer etterpå. Skulle kommet ut før, men de fikk ikke ned blodtrykket mitt. Skjedde to ganger. Får ikke lov til å få flere barn av legene. Holdt på å dø to ganger. Men er det svangerskapsforgiftning du har? Ville ha sjekket opp det at du har vondt i magen. Da må de ta deg inn med engang. Hvilken uke er du I? Anonymkode: 9f27c...ea7
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 Jeg har heldigvis ikke så mye vann i kroppen...jeg er i uke 29 bare så håper ikke det er begynnelse på svangerskapsforgiftning. Jeg har veldig vindt i midten av magen helt øverst,verker og er vindt hele tiden og lurer på hva det kan være. Skikkelig ekkelt og ubehagelig å gå sånn. Har vært igjennom 3 graviditeter tidligere og har aldri hatt den smerten før😕 Anonymkode: 4902c...33b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har heldigvis ikke så mye vann i kroppen...jeg er i uke 29 bare så håper ikke det er begynnelse på svangerskapsforgiftning. Jeg har veldig vindt i midten av magen helt øverst,verker og er vindt hele tiden og lurer på hva det kan være. Skikkelig ekkelt og ubehagelig å gå sånn. Har vært igjennom 3 graviditeter tidligere og har aldri hatt den smerten før😕 Anonymkode: 4902c...33b Men da må du jo ringe sykehuset eller fastlegen ? Det kan være ingenting eller noe alvorlig. Kutt ned på salt. Anonymkode: 9f27c...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå