Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 I dag kjøpte jeg påskeegg og godteri til det. Så kom jeg og barna på at de jo skal til far i påsken. Der har de en bror. Så blir da spørsmålet om de skal få ta med dette til far eller ikke. Han har jo sikkert ordnet med noe der og da får de mer enn broren. Jeg har snakket med far som sier at det ikke er så nøye om de får mer enn broren, for de har jo to hjem, men jeg føler litt på det. Det skal jo ikke gå ut over broren at de har to hjem Ville dere sendt med eggene? Anonymkode: 31099...1b9
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 Hvorfor kan ikke barna ordne et påskeegg fra seg selv til lillebror da? Så får alle likt. Anonymkode: 4bbfc...a69
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #3 Skrevet 9. april 2019 Ja, hvis far synes det er greit, men jeg ville kjøpt til broren også. Med mindre både du og far har for vane å gi mye godteri i påskeegget, slik at det blir altfor mye til sammen. Da ville jeg heller gitt dem til noen andre i stedet. Anonymkode: 4ac42...c4f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 Nei, ikke send med. Bruk godteriet til lørdagsgodter noen uker fremover. Evt ha litt godteri i egg til dem når de kommer hjem fra far. Anonymkode: 438b7...9ee
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #5 Skrevet 9. april 2019 Jeg ville ikke sendt med. De er hos far, far fikser. Å få dobbelt opp fordi man har to hjem, er en uting. Og ja, barnet vårt har også to hjem. Vi kjører ett påskeegg og én julaften. Bursdag måtte vi ha feiret i to deler uansett, siden vi begge har store familier. Anonymkode: 15a67...973
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 Helt enig med deg at det ikke skal gå utover broren, fordi barna har to hjem. Fint at du hadde broren i tankene.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 Hvis du skal sende med synes jeg du enten bør ha et egg til broren også eller at du sender med et egg som alle skal dele. Hvis de er hjemme deler av påsken kan de få det mens de er hjemme eller så kan du kose deg med påskegodtet mens ungene er borte. Anonymkode: a194e...8bc
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #8 Skrevet 10. april 2019 Jeg hadde ikke sendt med. Enten får de et egg de kan ha hjemme før de drar eller det ligger et og venter på dem når de kommer hjem. Anonymkode: b1d98...b0f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #9 Skrevet 10. april 2019 Om far ordner så synes jeg det er unødvendig å sende med. Om jeg sender med noe så sender jeg med tilsvarende til søsken hos far da far alltid sender med til lillesøster sønnen vår har her hos meg. (Ja vi er en moderne familie med mine, dine, våre OG søsken sine mine og dine... 😂😂😂) Men.... det blir nok i påsken så synes det er bedre å spare. Anonymkode: 3fcd0...845
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #10 Skrevet 10. april 2019 Da tror jeg at jeg ville valgt å enten ordne et egg til broren også og sende med egg til alle barna, eller la være å sende med egg så faren kan ordne med egg til alle barna, så får de heller kose seg med ekstra egg når de kommer tilbake til deg. Anonymkode: 98657...443
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #11 Skrevet 10. april 2019 Kan de ikke bare få det første lørdag etter påske? Om far allerede ordner så trenge de uansett ikke flere egg. Anonymkode: da9d2...274
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #12 Skrevet 11. april 2019 Jeg hadde ikke sendt med. De trenger ikke to egg. Spis snopet selv eller gi det som lørdagsgodt nå til helgen. Anonymkode: 9ea89...05e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #13 Skrevet 11. april 2019 Jeg hadde ikke sendt med. Her får barna påske egg på lørdag, da de reiser til far på onsdag. Og så får de påske egg hos far. Anonymkode: 8e313...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå