Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 Hvor ville dere bodd med barn? Madla eller Gausel? Og hva er mest sentralt? Takk for svar:) Anonymkode: efdc5...be1
Hagla Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 Av de to ville jeg uten tvil valgt Madla 😊 Kort vei inn til sentrum, god kollektivtrafikk. Flott handlesenter, godt oppvekstmiljø og gode skoler. Men vet at veldig mange trives godt på Gausel også. Gausel er på andre siden av byen og mye nærmere Forus og Sandnes. Ville nok tenkt på hvor dere skal jobbe i fht at det kan bli dyrt å kjøre inn/ut av bomring frem og tilbake til jobb.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #3 Skrevet 9. april 2019 Madla uten tvil. Men jeg liker best Eiganes (øst for Holbergs gata, nyere delen av Eiganes fra 60 tallet, mange flotte arkitekt perler. Men sjeldent til salgs og veldig dyre. Dog særs barnevennlig og ny skole), Sandal er også supert for barn. Anonymkode: 58e25...65b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 Siden Storhaug ikke var et alternativ, ville jeg valgt Madla. Der går det ofte buss, til flere retninger. Flott plass, muligens den nest beste plassen å bo i Stavanger😉. Anonymkode: 561aa...c91
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #5 Skrevet 9. april 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Madla uten tvil. Men jeg liker best Eiganes (øst for Holbergs gata, nyere delen av Eiganes fra 60 tallet, mange flotte arkitekt perler. Men sjeldent til salgs og veldig dyre. Dog særs barnevennlig og ny skole), Sandal er også supert for barn. Anonymkode: 58e25...65b Mine besteforeldre bodde på Eiganes (eller Egenes, som de sa. De sa også Bredevannet🥰😊). Elsket å besøke dem i sommerferiene. Enig i at det er et nydelig område. Stavanger er i det hele tatt en herlig by. Heldige dere som får bo der. Min østlandsmann synes det er for mye vær på Vestlandet til at han vil flytte dit🙄😅 Anonymkode: 3928c...f6e
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #6 Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor ville dere bodd med barn? Madla eller Gausel? Og hva er mest sentralt? Takk for svar:) Anonymkode: efdc5...be1 Helt klart Gausel!nær sjø og fine turområder,sentralt og nær Ikea og kvadrat.Nær fritidsgården. Når barnehage og skole har så flotte områder i nærområde bruker de det masse. Anonymkode: 56639...073
Graciegirl Skrevet 9. april 2019 #7 Skrevet 9. april 2019 Ville gått for Storhaug eller Våland! Madla er nærmest sentrum av Madla og Gausel. Fine turområder i nærheten, greit med kollektivtransport og gode shopping muligheter. Lite stykke fra sentrum. Sandal, Eiganes, Kampen, Bokkaskogen er også fine og sentrumsnære områder. Stavanger har generelt gode skoler. Sentrumsnære skoler er bra, men gjerne store og til dels sprengte. Stavanger har mange spennende muligheter for barn og ungdom. Stort nok til å gi variasjon og lite nok til å være trygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå