Gå til innhold

Hvordan kan man avsløre om partner er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. når man ikke kan koden på mobilen/data?

Anonymkode: fc0d7...3fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spionere, følge etter når han "skal ut". 

Sjekke trusa, lukt på klær.

spør etter koden til mobilen. Har han den konstant med seg? 

Anonymkode: b4863...afb

Skrevet

Det enkleste er å engasjere en privatetterforsker. Alternativet er å spionere selv da.

Anonymkode: c0b44...cf6

Skrevet

Tegn på utroskap kan være at de tar med mobilen overalt,dusjer så fort de kommer hjem fordi han kommer rett fra elskerinnen,lite intressert i sex med kjæresten sin osv.

Anonymkode: 7f43c...c19

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tegn på utroskap kan være at de tar med mobilen overalt,dusjer så fort de kommer hjem fordi han kommer rett fra elskerinnen,lite intressert i sex med kjæresten sin osv.

Eller stikk motsatt, faktisk - er mer interessert i sex med kjæresten. 

Anonymkode: 20b78...8e8

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller stikk motsatt, faktisk - er mer interessert i sex med kjæresten. 

...Men spruter lite fordi en annen dame tømte han først :P

Skrevet

Jeg selv tar med mobilen nesten overalt, men har overhode aldri vært utro. Men det er ikke sånn at jeg ALDRI går fra mobilen. Mannen min kan koden, ( hvis han ikke har glemt den😂) men vi sjekker IKKE hverandres mobiler. 

Jeg ville sett etter om han «forandret væremåte», det er jo du som kjenner han best. Skriver han med noen hele tiden? Eller plutselig får flere telefoner fra «kamerater»? Hvordan er han mot deg? Forandret seg noe der?

Anonymkode: 536ff...bd2

Skrevet

Vel. Jeg har alltid hatt rett når jeg har fulgt magefølelsen. 

Min elsker er gift. Han svarer ikke på melding når han er med kona og vi treffes bare når hun allikevel er på jobb. Tror neppe hun kan koden hans, han slår meg som en veldig privat type på den måten. tror ikke hun mistenker noe fordi han klarer å være seg selv 

Anonymkode: 225a4...1de

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vel. Jeg har alltid hatt rett når jeg har fulgt magefølelsen. 

Min elsker er gift. Han svarer ikke på melding når han er med kona og vi treffes bare når hun allikevel er på jobb. Tror neppe hun kan koden hans, han slår meg som en veldig privat type på den måten. tror ikke hun mistenker noe fordi han klarer å være seg selv 

Eller at hun gir f... ? Slik som «mannen» tydeligvis gjør.

Jeg ville merket om min mann var utro ganske fort. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller at hun gir f... ? Slik som «mannen» tydeligvis gjør.

Jeg ville merket om min mann var utro ganske fort. 

Hun gir definitivt ikke faen. Han får ikke engang lov å ha venner av motsett kjønn fordi hun er supersjalu

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun gir definitivt ikke faen. Han får ikke engang lov å ha venner av motsett kjønn fordi hun er supersjalu

Og du tror fortsatt ikke hun mistenker noe? Tro hva som gjør at hun er supersjalu...? 

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakars mann, det er kjipt når kvinner er så kontrollerende og mistenksomme uten grunn..

nei vent... 

Anonymkode: 08423...200

Skrevet

Hva med å starte med samtale, da? Altså, som et forsøk, før man engasjerer privatetterforsker?? Var ikke forholdet dødsdømt fra før, så blir det i alle fall ødelagt hvis spionasje skal være en del av det...

Anonymkode: e77aa...2b7

Skrevet
6 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Og du tror fortsatt ikke hun mistenker noe? Tro hva som gjør at hun er supersjalu...? 

Det var hun lenge før min tid hvertfall, og han har ikke liggi med noen andre så. 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakars mann, det er kjipt når kvinner er så kontrollerende og mistenksomme uten grunn..

nei vent... 

Elsker at jeg får skylda for dette :) 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det var hun lenge før min tid hvertfall, og han har ikke liggi med noen andre så. 

Tja, det har du vel strengt tatt bare hans ord for. Fint å ha tillit til folk, men man må ikke være helt naiv heller.

Anonymkode: 070fe...2fa

Skrevet

Kommunikasjon, snakk om utroskap. Finn på en fiktiv historie om noen på jobben eller her inne. Om utroskap og resultatet og se hvordan han reagerer. Kjenner du mannen din godt nok så ser du det på han.

Men uansett så er kommunikasjon et flott verktøy i alle forhold. 

Anonymkode: ed8d2...056

Skrevet

Spør han. Og se han rett i øynene. Da ser du det. 

Anonymkode: 1deb4...ff6

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tja, det har du vel strengt tatt bare hans ord for. Fint å ha tillit til folk, men man må ikke være helt naiv heller.

Anonymkode: 070fe...2fa

Neinei men jeg bare ligger med han så hva han ellers driver med eller har drevet med er stengt tatt ikke noe jeg har noe med. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spør han. Og se han rett i øynene. Da ser du det. 

Anonymkode: 1deb4...ff6

De dyktigste ryker ikke på den der.

Anonymkode: 80618...dbf

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

nei vent... 

Hahahaha...den var god 🙂

Anonymkode: 015e2...ac2

Skrevet

Vanskelig å avsløre ! Veldig mange som er utro. Kjenner mange, men jeg sladrer ikke. 

Anonymkode: 93952...060

Skrevet

Hvorfor legge energi i å "avsløre" noe slikt? Du har jo allerede avslutta forholdet når du holder på sånn, da kan han jo uansett pule på hva han vil heretter.

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Hvorfor legge energi i å "avsløre" noe slikt? Du har jo allerede avslutta forholdet når du holder på sånn, da kan han jo uansett pule på hva han vil heretter.

"Pule på" er virkelig ditt favorittuttrykk, ikke sant? 

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp, for han er jo en ærlig mann som forteller deg (og kona) sannheten, sant?

Anonymkode: ccff0...408

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...