Gå til innhold

Føste mens etter SA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

i februar gikk jeg gjennom en SA. Blødde lett i 4-5 dager før selve aborten skjedde. Da blødde jeg MYE. Etterpå blødde jeg i 3 dager før det stoppet. En måned senere fikk jeg tidenes rareste mens. Den varte i 2 uker og det var fryktelig lite blod. Har aldri vært så lite før. Noen dager var det bare litt rosa slim på papiret...merket at de dagene jeg var litt mer aktiv, kom det litt mer blod, men fremdeles veldig lite. Har prøvd å bli gravid igjen, så har tatt 2-3 tester i løpet av denne «menstruasjonen», men alle var negative. Pleier vanligvis å ha lette menssmerter, men denne gangen har jeg ikke kjent noe til dem. På kvelden når jeg har lagt meg har jeg kjent at det strekker i lysken bare. I dag har jeg helt sluttet å «blø», og har hatt halsbrann siden i dag tidlig. 

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Sist jeg var gravid (før SA) hadde jeg VELDIG ømme brystvorter. Nå er de helt normale. Vil man få samme symptomer hver gang man blir gravid? Håper jeg er gravid igjen, men tør ikke å håpe på for mye. Synes dere jeg skal ta meg en tur til legen for å ta blodprøve, eller skal jeg vente litt å fortsette å teste selv? Før SA fikk jeg aldri positiv test, men fant ut om graviditeten og aborten pga blodprøver. 

Anonymkode: b4a42...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...