Gå til innhold

Å ofre til Bal


Anbefalte innlegg

Skrevet

Abort er, og blir sett på som en ofring til Bal. Google det. Det er mange som ikke er klar over det, men endel av de som arbeider på abortsentere i USA bla.a. er også religiøse, og / eller medlem av Wicca.

Anonymkode: 425a1...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Abort er, og blir sett på som en ofring til Bal. Google det. Det er mange som ikke er klar over det, men endel av de som arbeider på abortsentere i USA bla.a. er også religiøse, og / eller medlem av Wicca.

Anonymkode: 425a1...b3e

Har du glemt å ta medisinene dine?

Anonymkode: b891b...3a7

Skrevet

Nå må du ikke glømme aluminiumshatten din!

Anonymkode: 58479...476

Skrevet

Bare for å høre din (sviktende) logikk i dette: hvis man ofrer til en avgud, begynner den da å eksistere...? De ekte kristne vil vel si at Ba'al ikke fins, hvorfor skulle det da endre på noe om man ofret til ham?

Anonymkode: 5d83b...b4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...