Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 Abort er, og blir sett på som en ofring til Bal. Google det. Det er mange som ikke er klar over det, men endel av de som arbeider på abortsentere i USA bla.a. er også religiøse, og / eller medlem av Wicca. Anonymkode: 425a1...b3e
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Abort er, og blir sett på som en ofring til Bal. Google det. Det er mange som ikke er klar over det, men endel av de som arbeider på abortsentere i USA bla.a. er også religiøse, og / eller medlem av Wicca. Anonymkode: 425a1...b3e Har du glemt å ta medisinene dine? Anonymkode: b891b...3a7
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #3 Skrevet 9. april 2019 Nå må du ikke glømme aluminiumshatten din! Anonymkode: 58479...476
Anonym bruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 Bare for å høre din (sviktende) logikk i dette: hvis man ofrer til en avgud, begynner den da å eksistere...? De ekte kristne vil vel si at Ba'al ikke fins, hvorfor skulle det da endre på noe om man ofret til ham? Anonymkode: 5d83b...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå