Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 Jeg har lenge tenkt at jeg skulle begynt med yoga, har diverse muskel og leddproblematikk så tenker at yoga kan strekke og styrke uten at jeg får skader. Men så har jeg blitt så tykk. Har stor mage, vil den være i veien når jeg skal gjøre de ulike øvelsene? At jeg ser litt teit ut får bare våge seg. Anonymkode: 0dcac...3ae
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 Ingen er for tykk for yoga! Du gjør det du klarer, og bøyer så langt du kommer. Anonymkode: e9ecf...8b5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #3 Skrevet 9. april 2019 Søk på yogavideoer på youtube om du vil starte litt hjemme, ligger masse masse der. Anonymkode: e9ecf...8b5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 Bøy deg til det stopper. Magen min var også i veien tidligere så jeg kom jo absolutt ikke like langt ned eller rundt som instruktøren som var en pipestilk 😂 Men jeg bøyde og strakk meg så langt det gikk før magen satte en stopper 😊 Anonymkode: 4e8ae...871
sug lut Skrevet 9. april 2019 #5 Skrevet 9. april 2019 Det funker uansett, men det er ikke akkurat oppbyggelig for sjølfølelsen. Du kan jo sammenlikne å bøye en sytråd med å bøye ei knakkpølse.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #6 Skrevet 9. april 2019 6 minutes ago, sug lut said: Det funker uansett, men det er ikke akkurat oppbyggelig for sjølfølelsen. Du kan jo sammenlikne å bøye en sytråd med å bøye ei knakkpølse. Det der var nok oppbyggelig for selvbildet.. Du må ha stått opp på feil fot i dag sug lut. Anonymkode: a60ca...605
sug lut Skrevet 9. april 2019 #7 Skrevet 9. april 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det der var nok oppbyggelig for selvbildet.. Du må ha stått opp på feil fot i dag sug lut. Anonymkode: a60ca...605 Det er min egen opplevelse av å være knakkpølsa, så det har ingenting med feil fot å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #8 Skrevet 9. april 2019 9 minutter siden, sug lut skrev: Det funker uansett, men det er ikke akkurat oppbyggelig for sjølfølelsen. Du kan jo sammenlikne å bøye en sytråd med å bøye ei knakkpølse. For et utrolig surt, nedlatende og unødvendig svar Anonymkode: 07cfe...740
sug lut Skrevet 9. april 2019 #9 Skrevet 9. april 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: For et utrolig surt, nedlatende og unødvendig svar Anonymkode: 07cfe...740 Deg om det.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #11 Skrevet 9. april 2019 Ingen bør drive med yoga. Anonymkode: 26c78...0e5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #12 Skrevet 9. april 2019 Du er ikke for tykk, yoga kan alle gjøre! Anonymkode: 721fb...3bc
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #13 Skrevet 9. april 2019 Det er nok en del øvelser som ikke vil fungere hvis magen kommer i veien oø, men jeg tror nok du kan få godt utbytte av det likevell. De færreste nybegynnere får til alt og det ser ikke grasiøst ut, men sånn er det med nesten all trening.det krever øvelse. Anonymkode: 85685...017
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #14 Skrevet 9. april 2019 Hehe, tenker på mannen min som er stiv som en stokk. Han er slank som et siv, men har ikke sjans å ta i bakken engang, så du trenger ikke være tykk for at kroppen skal stoppe deg fra å gjøre alle øvelser altså. Anonymkode: e9ecf...8b5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #15 Skrevet 9. april 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: For et utrolig surt, nedlatende og unødvendig svar Anonymkode: 07cfe...740 Herregud så tander....det var da virkelig ikke nedlatende, men et bra eksempel. Jeg er forresten også pølsa. Lever fint med det😊 Anonymkode: 3dcf4...7ec
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #16 Skrevet 9. april 2019 Pølse her og, men god effekt av Yoga. Ja, noen stillinger er vanskeligere fordi kroppen kommer i veien, men det er god trening og ting kan tilpasses. Følger flere på instagram som er god inspirasjon og de kommer i mange stillinger jeg bare kan drømme om! https://www.instagram.com/katesyogini/https://www.instagram.com/azulsupyoga/https://www.instagram.com/nourishednatasha/https://www.instagram.com/blackgirlyoga/ Anonymkode: cd84f...ad3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #17 Skrevet 9. april 2019 5 timer siden, sug lut skrev: Det funker uansett, men det er ikke akkurat oppbyggelig for sjølfølelsen. Du kan jo sammenlikne å bøye en sytråd med å bøye ei knakkpølse. Vi knakkpølser strever vel litt med selvfølelsen uansett hvilken fellesgymtiner vi stiller opp på, men tror det verste må vere en pt som står og stirrer på bilringene for å se om du gjør alt riktig hele tiden🤣 Til dere som ble krenkt på mine vegne. Det går helt fint, jeg ligger ikke samenkrøpet i krampegråt (magen er i veien🤣🤣🤣) Anonymkode: 0dcac...3ae
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #18 Skrevet 9. april 2019 Jeg er tynn men klarer ikke øvelsene i yoga for det om... selv om jeg trener ofte. Er stiv som en stokk og ser latterlig ut under yoga. Det gjør de fleste! 😂 Det er om p gjøre å ha fokus på seg selv og ikke titte bort på naboen. Med mindre det er for å få en god latter eller føle deg som de andre i gruppen. Anonymkode: 7518e...3e5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #19 Skrevet 9. april 2019 Hun her er flink, og har en rolig stemme som det går ann å trene til. Jeg bruker henne masse hjemme. Og nei man er ikke for tykk for å trene yoga. Anonymkode: 58f81...58b
*Nøtta* Skrevet 9. april 2019 #20 Skrevet 9. april 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: For et utrolig surt, nedlatende og unødvendig svar Anonymkode: 07cfe...740 Så forskjellige kan vi altså være. Jeg fant dette svaret meget fornøyelig og humoristisk. (jeg er også ei knakkpølse, bare så det er sagt)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #21 Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du er ikke for tykk, yoga kan alle gjøre! Anonymkode: 721fb...3bc Alle som vil til helvete. Anonymkode: 26c78...0e5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #22 Skrevet 9. april 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Alle som vil til helvete. Anonymkode: 26c78...0e5 Helvete? Du er jo helt psyko... Anonymkode: e9ecf...8b5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #23 Skrevet 9. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Herregud så tander....det var da virkelig ikke nedlatende, men et bra eksempel. Jeg er forresten også pølsa. Lever fint med det😊 Anonymkode: 3dcf4...7ec Jeg synes det var nedlatende, du står helt fritt til å synes noe annet Anonymkode: 07cfe...740
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #24 Skrevet 9. april 2019 Takk for gode tips, skal virkelig prøve hjemme med video til!! Anonymkode: 0dcac...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå