Gå til innhold

Tur-app. Hvilke bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Endomondo, og den fungerer fint, men sett andre ha apper som viser detaljerte kart.. med ekte foto av terreng der man har gått, antall kilometer står på osv. Bare lurer på hvilke app dette er? 

Anonymkode: 337a0...e03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker polar flow når jeg trener. Den viser det du etterspør, men jeg tror ikke den fungerer med alle pulsklokker.

Anonymkode: 125cf...245

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker polar flow når jeg trener. Den viser det du etterspør, men jeg tror ikke den fungerer med alle pulsklokker.

Da skal jeg titte på den. Trener uten pulsklokke, så det går helt fint 😊

Hi

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da skal jeg titte på den. Trener uten pulsklokke, så det går helt fint 😊

Hi

Usikker på om den fungerer med bare telefonen. Det har jeg ikke forsøkt.

Skrevet

Bruker Runkeeper. Da ser man kart over hvor man har gått, pluss fart, stigning, kaloribruk osv.  Man kan også være venner med andre, for eksempel hvis man vi sammenlikne, konkurrere osv. Og man kan være med på diverse Challenges (f.eks. løp så og så langt på en måned, registrer en aktivitet per dag, osv).
Og så sammenlikner den med tidligere turer, når du gikk fortest. Tror ikke man får ekte satelittbilde, kanskje med premium-abonnement,

Hvis man betaler kan man i hvert fall få enda mer info

Anonymkode: fd8e2...b08

Skrevet

Har sett andre legge ut trening med satellittbilde, det er litt artig, men spørs om man må ha premium medlemskap da kanskje 😊

Hi

Skrevet

På endomondo kan du bytte til satelittbilde på nettsiden hvertfall. Har ikke brukt det på flere år så vet ikke hvordan det er på mobil.

Anonymkode: 89034...947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...