Gå til innhold

Positiv test etter fristen ?


Fisefin

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet at man ikke skal lese av graviditetstester etter fristen, MEN nå har jeg jo gjort det.. og sitter igjen som et spørsmålstegn.

Jeg har googlet i hele natt og funnet flere forumer hvor mange sier at de aldri får 2 streker etter fristen når de ikke er gravide, og endel som har fått positiv flere timer etter fristen og som da har vært gravide - og noen som har sett 2 streker etter fristen og ikke har vært gravide. Jeg håper jo jeg er gravid. Tok en babyplan test (tidlig) og innen fristen så jeg kun en liten antydning til strek, en time etter fristen var det en svak strek der  men denne så ikke ut til å være med farge. Syntes likevell det var rart da jeg har testet med babyplan sine tester en stund og aldri fått strek før eller etter fristen. Holdt meg i 2-3 timer og tok en tidlig test fra Lloyd. Kunne her også skimte en svak strek innen fristen, men vil likevell si at den var tydelig negativ. Så igjen på den en time etterpå og så da to streker. Dette er nå 3,5 time siden, og de siste to timene har jeg sett streken ganske så godt. Synes også den er rosa i fargen. Samboer ser også streken og ble så lei seg når jeg forklarte at det var etter fristen og den er negativ. Legger ved bilder, og håper dere kan svare meg ☺️ Jeg blir ikke sønderknust om noen gir meg håp om at testen er positiv hvis det ikke stemmer, synes det er spennende og gøy å teste og er forberedt på at jeg ikke er gravid så ingen trenger å ta hensyn til det altså.AA968478-B88D-4F4B-95BF-9C8766BE57A0.thumb.jpeg.92b53bc9fd6cdadcaa0481a1da7375c4.jpegF01D4940-2A09-4345-BFDA-6AE2C03018BC.thumb.jpeg.d42ab49924cb99d3e04249f4268afccf.jpeg38BC70A1-19E3-419F-B95E-1114453F0C7F.thumb.jpeg.1ca4731c33223c8aace94183f2ea9bee.jpeg

 

Endret av Fisefin
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når de har så svak farge har jeg alltid tatt det for å være negativt og heller en skygge.

Du må nok bare vente for å få klarere svar. Hvor mange dpo er du da?

Anonymkode: 7dc59...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da er det nok en skyggestrek. Usikker pga ikke lenge siden jeg sluttet med prevensjon. Har testet litt den siste uken og aldri fått en sånn strek før, men det var jo også etter tidsfristen. Får ta en ny strek senere. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...