Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Kjempe vondt i hele venstre del av rompa 😕 vondt å sitte og ligge samt stå... får sånne melkesyre lignende smerter også.. Hva er dette? Noen råd ? ( gravid i uke 23 og andregangs) Anonymkode: b932c...166
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjempe vondt i hele venstre del av rompa 😕 vondt å sitte og ligge samt stå... får sånne melkesyre lignende smerter også.. Hva er dette? Noen råd ? ( gravid i uke 23 og andregangs) Anonymkode: b932c...166 Det er bare livmorbåndene som strekker seg- ingen fare. Vondt ja, men det går over det øyeblikket du føder. Anonymkode: 05c0e...930
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #3 Skrevet 9. april 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er bare livmorbåndene som strekker seg- ingen fare. Vondt ja, men det går over det øyeblikket du føder. Anonymkode: 05c0e.. De sitter jo ikke der... Og smerten fra de kommer oftest i lysken. ------— Hadde tenkt mer bekkenløsning/låsing. Smerten du beskriver kan høres ut som isjasnerven. Hør med lege/kiropraktor/fysioterapeut. God bedring Anonymkode: db080...65b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 Kan være fistel/abcess. Få det undersøkt av lege. Anonymkode: 8e55c...7da
Anonym bruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Det er bekkenløsning ... andregangs og hadde ikke sånt sist Hi Anonymkode: b932c...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå