GÃ¥ til innhold

Vondt i rompa!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempe vondt i hele venstre del av rompa 😕 vondt å sitte og ligge samt stå... får sånne melkesyre lignende smerter også.. Hva er dette? Noen råd ? ( gravid i uke 23 og andregangs)

Anonymkode: b932c...166

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjempe vondt i hele venstre del av rompa 😕 vondt å sitte og ligge samt stå... får sånne melkesyre lignende smerter også.. Hva er dette? Noen råd ? ( gravid i uke 23 og andregangs)

Anonymkode: b932c...166

Det er bare livmorbåndene som strekker seg- ingen fare. Vondt ja, men det går over det øyeblikket du føder.

Anonymkode: 05c0e...930

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare livmorbåndene som strekker seg- ingen fare. Vondt ja, men det går over det øyeblikket du føder.

Anonymkode: 05c0e..

De sitter jo ikke der... Og smerten fra de kommer oftest i lysken. 

------—

Hadde tenkt mer bekkenløsning/låsing. Smerten du beskriver kan høres ut som isjasnerven. Hør med lege/kiropraktor/fysioterapeut. 

God bedring

Anonymkode: db080...65b

Skrevet

Kan være fistel/abcess. Få det undersøkt av lege.

Anonymkode: 8e55c...7da

Skrevet

Det er bekkenløsning ... andregangs og hadde ikke sånt sist 

Hi

Anonymkode: b932c...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...