Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Den med trekkspillere er grusom.ørene mine blør😫 Anonymkode: 5c993...787
Valkyriemamma Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Berre boikott du! Eg syntes den var ok. Liker stykket, sjølv om trekkspel ikkje er favorittinstrumentet. 😊 Hugs: det finst mute-knapp på fjernkontrollen. 😉
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 5 minutter siden, Valkyriemamma skrev: Berre boikott du! Eg syntes den var ok. Liker stykket, sjølv om trekkspel ikkje er favorittinstrumentet. 😊 Hugs: det finst mute-knapp på fjernkontrollen. 😉 Den brukes hver gang skal jeg love deg.Har egentlig aldri lagt mye merke til reklame,men den der går under huden på meg Anonymkode: 5c993...787
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Ser ikke på TV, så kjenner ikke reklamen, men jeg er Kunde hos OneCall og er storfornøyd med både pris og kundeservice😃 Anonymkode: 3bf87...760
Anonym bruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Jeg simpelthen elsker Czardas. Trekkspillversjonen er nesten like flott som Arve Tellefsen sin versjon under 70-årsfeiringen til Åge Aleksandersen💕💕 Anonymkode: 85b43...971
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #7 Skrevet 9. april 2019 Liker ikke at de spiller den sangen av Culture Club Karma Chamelion. Boy George er jo dømt for vold og kidnapping. Anonymkode: eeb4e...c2a
sug lut Skrevet 9. april 2019 #8 Skrevet 9. april 2019 Det er mange andre jeg boikotter før dem. Stemmen på Bolia-reklamene er for eksempel så irriterende at jeg aldri kommer til å handle der. Og grammatikken og ordvalget i enkelte reklamer er så elendig at de havner på ikke-lista, en av disse som kjøper gullsmykker sier for eksempel "vi betaler bedre enn aldri før", og da er du for dum til å leve.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #9 Skrevet 9. april 2019 Eller han godt voksne mannen på en eller annen bilreklame (Huyndai?) som høres ut som han har en potet på tvers i halsen kombinert med årets halsbetennelse. Hørte de ikke på reklamen før de publiserte den? Anonymkode: 573b7...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå