Gå til innhold

Alle burde boikotte OneCall,pga grusomme reklamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den med trekkspillere er grusom.ørene mine blør😫

Anonymkode: 5c993...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Link?

Anonymkode: 573b7...780

Skrevet

Berre boikott du! Eg syntes den var ok. Liker stykket, sjølv om trekkspel ikkje er favorittinstrumentet. 😊

Hugs: det finst mute-knapp på fjernkontrollen. 😉

Skrevet
5 minutter siden, Valkyriemamma skrev:

Berre boikott du! Eg syntes den var ok. Liker stykket, sjølv om trekkspel ikkje er favorittinstrumentet. 😊

Hugs: det finst mute-knapp på fjernkontrollen. 😉

Den brukes hver gang skal jeg love deg.Har egentlig aldri lagt mye merke til reklame,men den der går under huden på meg

Anonymkode: 5c993...787

Skrevet

Ser ikke på TV, så kjenner ikke reklamen, men jeg er Kunde hos OneCall og er storfornøyd med både pris og kundeservice😃

Anonymkode: 3bf87...760

Skrevet

Jeg simpelthen elsker Czardas. Trekkspillversjonen er nesten like flott som Arve Tellefsen sin versjon under 70-årsfeiringen til Åge Aleksandersen💕💕

Anonymkode: 85b43...971

Skrevet

Liker ikke at de spiller den sangen av Culture Club   Karma Chamelion. Boy George er jo dømt for vold og kidnapping.

Anonymkode: eeb4e...c2a

Skrevet

Det er mange andre jeg boikotter før dem. Stemmen på Bolia-reklamene er for eksempel så irriterende at jeg aldri kommer til å handle der. Og grammatikken og ordvalget i enkelte reklamer er så elendig at de havner på ikke-lista, en av disse som kjøper gullsmykker sier for eksempel "vi betaler bedre enn aldri før", og da er du for dum til å leve.

Skrevet

Eller han godt voksne mannen på en eller annen bilreklame (Huyndai?) som høres ut som han har en potet på tvers i halsen kombinert med årets halsbetennelse. Hørte de ikke på reklamen før de publiserte den? 

Anonymkode: 573b7...780

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...